Zalman RESERATOR 1 v2 eller RESERATOR 2

  • Hej


    Jeg har fundet et hardware shop i tyskland, som sælger RESERATOR 1 v2 til 1500 kr. RImelig billigt.
    Nogen der har gode erfaringer med RESERATOR vandkøling, eller skal man jeg vente til RESERATOR 2 udkommer?

  • Quote

    Originally posted by billa
    Hej


    Jeg har fundet et hardware shop i tyskland, som sælger RESERATOR 1 v2 til 1500 kr. RImelig billigt.
    Nogen der har gode erfaringer med RESERATOR vandkøling, eller skal man jeg vente til RESERATOR 2 udkommer?


    Hvad er grunden til du vil have Zalman's Reserator?


    Du vil få meget mere ud af selv at samle noget.


    Og hvis du absulut vil have Zalman's Reserator så skal du vælge Reserator 2, den er meget bedre end 1'eren.

  • Okay tak
    Ved heller ikke hvorfor det lige skulle være Zalman's. Jeg har ikke så meget forstand på vandkøling. Er først begyndt, at se lidt mere til det.


    Meget bedre? Troede bare, at RESERATOR 2 var en mere smart udgave af 1'eren, fordi den har en smart cikulationsmåler og en smart blå knap :)

  • Jeg har hellere aldrig haft vandkøling før men besluttede mig så for at samle noget, og fik hjælp af en del af dem jeg kendte, men tjek fx. siden der hedder http://www.h2okoeling.dk de er rigtig flinke og kan sikkert besvare dine spørgsmål, og de vil også sige det samme som mig.


    Det lidt det samme som at samenligne en merlin computer med en computer som man selv samler.


    Hvis du vil skrive hvad din computer består af og hvor mange penge du har tænkt dig at bruge på vand så vil det være noget nemmere.