Silverstone Zeus ST75ZF 750W strømforsyning

  • Et monster uden lige :D


    En ting jeg savner er, larmer den meget mindre end de forrige modeller, for de har været så støjskabene at en mach / vapols ikke har kunne følge med i støjniveau, hvilket er temmelig besynderligt.

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Et monster uden lige :D


    En ting jeg savner er, larmer den meget mindre end de forrige modeller, for de har været så støjskabene at en mach / vapols ikke har kunne følge med i støjniveau, hvilket er temmelig besynderligt.


    Nu er det ikke mig der har lavet testen, men jeg har da hørt den i drift, og jeg synes da bestemt ikke den støjer noget af betydning og da slet ikke sammenlignet med mach I eller Vapo.

  • Cool :)


    Kunne være man skulle upgrade, bruger til test hvor der skal mest muligt ud af HW'en - en 650W quadrailed silverstone, den støjer mere end min mach II :D
    Shamino bruger ligeledes samme PSU til test, han siger hans cascade overgår den, men ikke med ret meget :P - hvilket så nok er en overdrivelse (er ligesom blæserne på en bil på fuld knald... :P )


    Men så igen, dualrail med 2*16 iform af Enermax dækker nok mit behov med single GFX og conroe config, til dagligt brug :\