Strøms svar til Niarns stikkersvin :)

Originally posted by Fragman
    black eyed peas er vidst noget af det bedste amerikanske rap i mange år....de er tilpas useriøse....kogehoveder fra gaden om man vil.

Haha :D

Det er ikke rap, det er R&B / Phunk ;)

Men ja, det er heller ikke ligefrem min kop te :rolleyes:

• de kører indimellem også en gang rap indover deres funky stil, så helt derovre synes jeg ikke man kan placere dem.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    de kører indimellem også en gang rap indover deres funky stil, så helt derovre synes jeg ikke man kan placere dem.

Der hvor de kører et lille stykke rap ind er der hvor den slår over i R&B..

R&B er den lidt blandede version :)

Men uanset hvad dælen det kaldes, så bliver de sq ikke bedre af den grund :))

• nu er det jo dig der er arrogant :) ......jeg synes personligt de er herlige til mange formål..for jeg hører sq forskelligt musik alt efter hvor jeg er og hvad jeg laver.......og hvilket humør og endda hvordan vejret er...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Ak du, jeg hører også meget blandet musik ;)

På en arbejdsdag er det somregel TheVoice eller 100FM der er i ørene, til fester er det det der nu bliver spillet, og helst ikke techno/trance/hardcore :T

Men på MP3'eren er kun Eastcoast.

Men på trods af at jeg hører en masse radio er jeg stadig ikke vild med BEP :D

• Generelt syntes jeg nu meget godt om niarns musik.
    Strøm har jo aldrig rigtig præsteret noget udover at vinde MC's fight night, selvom han klart ikke fortjente det (som Midlertidig også siger).

Ære og skam er nu en meget god sang, men jeg syntes ikke så godt om strøm. Han er da lidt af en torsk.

• Tjah, synes ikke sangen er noget specielt, ligefør jeg slet ikke kan holde ud at høre på det beat der :)

Niarn er nu ikke meget bedre, har set et par interviews med ham hvor han ikke fremstår videre intelligent, hvilket han heller ikke gør i hans sange IMO.

• argh luk da den tråd her.. deter jo 10000 år gammelt, hvem gider overhovedet interesse sig for det mere? + der er allerede en tråd herinde..

Originally posted by origin
    argh luk da den tråd her.. deter jo 10000 år gammelt, hvem gider overhovedet interesse sig for det mere? + der er allerede en tråd herinde..

Trådens oprindelige handling var nu kun sangen ;)

Så blev der så spurgt til grunden osv, derfor debatten gik ud i det ;)