addons til en noob

  • Hej drenge



    Jeg forbarmede mig over det og fik købt wow i forgårs. Derfor har jeg nu fået startet en warlock op på lvl 9.


    Har jo ikke en skid forstand på spillet og søger derfor lidt hjælp herinde.


    Da jeg som gammel tweaker ikke bare kan spille et spil uden at rode lidt med det, tænkte jeg om i har nogle lækre mods jeg kunne bruge til min warlock.
    Bare noget der giver mig godt overblik osv, så det bliver den bedst mulige spilleoplevelse.


    Tror jeg kom til at smide noget cosmos på forleden, men da jeg ikke engang har nogen anelse om hvordan spillet ser ud i virkeligheden , ved jeg heller ikke om det er sat ordentligt på plads (og om det overhoved er noget man skal bruge)


    Så kom venligst lige med nogle forslag :D

  • Klasse, hvilken server spiller du på?


    Anyway de addons jeg selv bruger er blandt andet:
    Decursive: Er det ikke warlocks der kan remove curse? Hvis du kan er decursive ihvertfald super god. Den viser dig alle de negative effekter du kan fjerne, fra folk i dit party/raid. Dvs. at hvis en eller anden bliver cursed, og du kan fjerne den curse, så popper den op og du kan hurtigt fjerne den.


    Atlas: Atlas kort over alle instances, flight paths og mere. Super godt at have, specielt når man er ny.


    Gatherer: Markerer alle de steder på dit kort hvor du har høstet noget. Feks. herbs/mines osv. Hvis du har/får nogle gathering profs. er den genial.


    Castoptions: Tjah den har en masse smarte funktioner som er godt hvis man er caster. Ved ikke lige hvor aktuel den er for en warlock, men de burde da kunne have gavn af den.


    AllInOneInventory: Samler alle dine bags i en stor. Nemt.


    CT_RaidAssist: Det er næsten et must hvis du skal i raids.


    Equipcompare: Sammenligner grej når du peger på det, med det du allerede har på.


    Jeg bruger sikkert også en masse andre, men det er dem jeg primært bruger.

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    mange tak


    Jeg er human på ravencrest ;)


    Den der AllInOneInventory tror jeg også jeg har fået smidt på, for jeg jeg har købt 4 tasker og de figurerer som 1 ;)


    Ah, har selv startet en human på sylvanas for ikke så længe siden. Er ret vild med det ekstra spirit (er prist).

  • Okay du var så den sidste person i verden (næsten) jeg havde forestillet mig ville begynde at spille wow :crazyeyes: :P


    Nå men jeg spiller udelukkende med Cosmos... Har aldrig haft andet inde


    Syns alle de addons er max snyd... spillet er som det er, og så må man spille efter det... det nytter jo ikke noget at man kan køre et mc run mens man sidder og ser en film og klør sig lidt i løgposen, bare fordi man har et addon der fortæller en alt muligt og gør ditten og datten for en


    Overvejer dog et eller andet layout skifte...

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Okay du var så den sidste person i verden (næsten) jeg havde forestillet mig ville begynde at spille wow :crazyeyes: :P


    Nå men jeg spiller udelukkende med Cosmos... Har aldrig haft andet inde


    Overvejer dog at få smækket ctraid ind sammen med et layout skift af en art


    ha ha var nok også lidt overrasket selv.


    Men alle mine brødre spiller wow, så jeg tænkte at det kunne være hyggeligt at spille lidt sammen med dem.


    Min ene bror har 3 lvl 60 så jeg håber han kan hjælpe mig lidt :D

  • Nå tror jeg fattede lidt mere i går.


    Nåede op på lvl 12 og fik et nyt pet jeg kunne få frem ;)


    fik også fat i lidt af det hvor man på det tree kunne vælge nogle specialabilities.


    Super griner spil indtil videre :D


  • Godt du kan li' det. For det er virkelig et næsten fuldt ud perfekt spil :)


    Af nogle nyttige addons kan jeg da anbefale.


    Scrolling Combat Text


    Atlas
    + AtlasLoot Enchanced


    CT_RaidAssist (Nok ikke det mest nødvendige for dig endnu, men det kommer vel :P )

  • puha der er blevet spillet meget.


    Er næsten lvl 20 nu, så må hellere gass lidt ned.


    Har prøvet at lægge nogle flere mods ind, men til sidst bliver det bare for uoverskueligt.


    Tror bare man skal finde et par stykker og så holde sig til dem ;)


  • Ja helt sikkert. Man ender med at have en masse som bare er lir, og egentlig ikke har noget vigtig formål. Det bliver bare for meget.


    Det der med at gasse ned er noget pjat. Jeg blev lige lvl 34 igår :)

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad



    Det der med at gasse ned er noget pjat. Jeg blev lige lvl 34 igår :)



    ha ha - efter at have haft spillet i 4 dage, måtte jeg allerede have den første "WoW"-diskussion med kæresten i går :(

  • Quote

    Originally posted by Aerial



    ha ha - efter at have haft spillet i 4 dage, måtte jeg allerede have den første "WoW"-diskussion med kæresten i går :(


    Hehe, dem kommer der mange af. Du må stå fast og så stik hende en støvsuger når hun brokker sig ;)

  • Ace
    AddOn development and management toolkit.


    Atlas
    Instance map browser


    Auctioneer
    Provides tooltips with information on auction prices and details bargains.


    AutoBuff
    Automatically casts self-buffs, weapon buffs, tracking abilites, and aspects.


    AutoProfit
    Added an option to make it AUTO sell the grey items in your backpack (and some more)


    Bagnon
    One bag.


    CooldownCount
    Allows you to see time until actions have cooled down in the buttons.


    BGAssist
    Useful stuff for Battlegrounds.


    CountDoom
    It displays a counter on the screen whenever you cast curse or enslave demon.


    CT_MailMod
    Allow you to mail up to 21 items or stacks of items to the same person with one click.


    CT_RaidAssist
    The ultimate raid assistant. Reports health, mana, buffs, debuffs, and lots more.


    DamageMeters
    Totals player's damage and shows as bars on the screen.


    Gatherer
    Herbalism/Mining gathering addon


    KLHThreatMeter
    Monitors and records your threat.


    LootLink
    An in-game browseable, searchable item database, with loot link coloring based on rarity.


    MobInfo-2 (includes MobHealth)
    adds Mob info to the Tooltip, records target health data, adds health/mana to target frame


    MoveAnything
    MoveAnything! is a mod that lets you move, scale, and hide...well...anything at all.


    Nymbia's Perl Unitframes
    Pretty new unitframes!


    QuickLoot
    Automatically positions the most relevant part of the loot window under your cursor.


    QuickMountEquip
    Automatically switch gear when you Mount / Dismount.


    RaidRoll
    Roll


    ScrollingCombatText
    Adds combat log actions above your models head.


    SelfCast
    Enables alt-self-casting and optional auto-self-targeting.


    Titan Panel
    Adds a control panel/info box on top of the screen.


    TitanCritLine
    records your highest hits by attack type.



    Håbe du kan bruge nogle af dem ;)


  • takker for listen - må lige kigge på den i aften.


    Blev lvl 20 i går , så det går da fremad ;)

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Hehe, dem kommer der mange af. Du må stå fast og så stik hende en støvsuger når hun brokker sig ;)


    Sorry for OT, men hva er der med dig? :crazyeyes:
    Lukker du bare luft ud eller mener du alt det du fyrer af? :P

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Sorry for OT, men hva er der med dig? :crazyeyes:
    Lukker du bare luft ud eller mener du alt det du fyrer af? :P


    Selvfølgelig mener jeg det. Det er da vigtig at man får styr på damen helt fra starten. Det er ligesom med en hund. Du bliver nødt til at vise hvem der bestemmer helt fra start.
    Men så slem er jeg nu heller ikke. Jeg hjælper da med at vaske op engang imellem, og så stiller jeg jo alle urene!

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Selvfølgelig mener jeg det. Det er da vigtig at man får styr på damen helt fra starten. Det er ligesom med en hund. Du bliver nødt til at vise hvem der bestemmer helt fra start.
    Men så slem er jeg nu heller ikke. Jeg hjælper da med at vaske op engang imellem, og så stiller jeg jo alle urene!


    ha ha din dovne skid ! :))


    Nah men jeg forstår skam godt min kæreste ind imellem , men jeg har fra starten meldt ud at jeg bruger meget tid på computeren og at dette ikke kommer til at ændre sig i fremtiden. Derfor burde det på det punkt være fuldstændig unødvendigt med en diskussion på det område


    Edit => Er forresten blevet lvl 22 i går :clap: