Hejsa jeg vil lige høre om i har samme problem som mig? der står når jeg starter spillet Breaking news bla bla bla noget med at der er nogen servere der er affected der i blandt de 2 som jeg vil spille på´(terenas og ravencrest) de blev opdateret fra kl. 2 i nat til idag kl. 14 og klokken 14 stod der det vil tage yderligere to timer ind til kl 16 og nu står der de ikke ved hvornår det bliver til noget men de vil give os besked hurtigst mulig.
Jeg kan ikke forstå det for min bettebror kan godt spille på terenas nu men det kan jeg ikke pga. af det der står (Jeg har prøvet)
Nogen der er ude for samme problem som mig?
det er lidt nitten at købe spillet igår og så kun have spillet det 10 minutter pga. af alt det halløj men sådan er det nu engang
Man kan som ny spiller jo ikke lade være med at få dårlige tænker om spillet og holdet bag det når man som ny ikke har spillet det mere end 10 minutter. og så ellers brugt snart et døgn på at vente på det bliver snøvlet færdig.. og så har de udskudt det flere timer nu.. sidder bare og venter på at jeg kan komme igang hehe.. dermed ikke sagt at det jo er menneskligt at fejle eller hvad det nu hedder.. men som hel ny er det et dårligt første hånds indtryk man får af det ellers så meget omtalte spil..