Hader min harddisk.....

• I går da jeg havde installeret mit nye bundkort .. skulle jeg jo formatere... så jeg fik en en bootdisk i og formateret C: ... troede jeg.. men nej nej.. min IDIOT harddisk troede at mit C: var mit D: .... så jeg har slettet alt var jeg har liggende på mit D: FUCK jeg blev sur... godt jeg tog backup af mine filer for et stykke tid siden... men det er fandme stadig pisse irriterende.. alle mine VC savegames :( og mine nyeste mail, der iblandt koderne til min ftp server til mit webhotel.. FUCK MIN HARDDISK!!! X(X(X(X(X(

• jep !! man lærer af sine fejl , kender det detsvære kun alt forgodt , formaterede mit c: for lidt over et år siden , glemte lige at gemme mit seed/key til min netbank , så nu kan jeg sgu ikke bruge den længere fordi min bank er dum i den , og de vil ikke sende mig en ny X(X(X(

• :( Er engang kommet til at slette hele min backup harddisk på ca. 80gb fordi den kørte fat32 og mit C drev kørte nstf. Af en eller anden grund fik det kommandoen format c: til at slette hele C-drevet og dermed al backup :(

• Er ikke sikker på min udtalelse, men kan det ikke hænge sammen med hvis man har ntfs på sit c-drev. Så kan dos ikke formatere/finde den part og tager derfor næste ''ledige'' fat32 part og navngiver den midlertidigt som C ??? Ergo kommer man til at slette D istedet for den originale C-partition.

• Been there, did that, done that.

Slettede også alle mine VC savegames :( Har ikke engang gidet spille det bagefter, da jeg næsten var færdig. Det sutter bare, at skulle bygge det hele op igen X(

Originally posted by Aerial
    Er ikke sikker på min udtalelse, men kan det ikke hænge sammen med hvis man har ntfs på sit c-drev. Så kan dos ikke formatere/finde den part og tager derfor næste ''ledige'' fat32 part og navngiver den midlertidigt som C ??? Ergo kommer man til at slette D istedet for den originale C-partition.

Det er det der er galt... fordi den troede mit C: var mit D: og D: var E: og E: var C: .. troede den... og den kunne ik formatere E: nemlig.. det prøvede jeg.. så det er da det der er gået galt..

• Rigtige mænd tager ikke backup de reinstallere
    bare tit :)

Føler med dig

gjorde selv næsten det samme
    men heldigvis kunne getdataback redde det hele igen.