til Bentzin: tror WHAT har ret, objektiver er hvor pengene ska investeres hvis ikke man ska ud og leve af dte mit 10D er på højde med 350D og jeg har ikk i sinde at opgradere hus foreløbig, derimod har jeg i sinde at anskaffe mig en Canon 70-200L IS USM som alligevel koster 13-14k
Nyt fra canon
-
-
Nu er der kommet danske priser på EOS 400D. Prisen for huset er 5349 hos kamerashop.dk, mens sættet med kitlinsen koster 5999.
Minimal prisforskel fra 350D - 200 kr for huset.
-
Originally posted by VDK
Nu er der kommet danske priser på EOS 400D. Prisen for huset er 5349 hos kamerashop.dk, mens sættet med kitlinsen koster 5999.Minimal prisforskel fra 350D - 200 kr for huset.
Ik' for noget - men for 6 indlæg siden - 1. linje: http://tweak.dk/forum/thread.php?postid=807497#post807497
- men det er rigtigt, at det ik' bli'r meget dyrere, hvis prisen bli'r på det niveau.
-
Kamerashop har jeg selv handlet ved tidligere og har kun fået god behandling.
10D vil jeg nu ikke mene lever op til 350D slet ikke faktisk. På nogen punkter er den bedre på andre er den bagefter.
Den har bedre ergonomi imo bedre at holde ved og et mere solidt hus.
Bagefter... laver mp, ældre sensor, mere støj ved høj iso, meget langsommere DIGICI vs. DIGICII = stor forskel.
Skulle jeg vælge en af dem ville det blive 350D men kun fordi den har bedre iso ellers ville jeg hellere have 10D. Ja ok behandlingstid er også til at dø over når man er van til det andet
-
Nogen der har haft den i hænderne? 400D?
-
Originally posted by Carlsen
Nogen der har haft den i hænderne? 400D?Størrelsen er meget lig 350D, og de bruger også samme batterigreb. Hvis det giver dig en idé om det.
Huset er ligeledes lavet af plastik som 350D, og ikke et lidt større hus som 10D, 20D osv. i magnesiumlegering.
-
Originally posted by Bentzin
Ik' for noget - men for 6 indlæg siden - 1. linje: http://tweak.dk/forum/thread.php?postid=807497#post807497
- men det er rigtigt, at det ik' bli'r meget dyrere, hvis prisen bli'r på det niveau.
Havde godtnok set din post, men linket virker ikke her, så havde faktisk ikke tænkt videre over hvad du linkede til, men det kan jo læses ud fra teksten. Får nemlig bare den blå menu til venstre og blank side til højre
-
Originally posted by engel
Størrelsen er meget lig 350D, og de bruger også samme batterigreb. Hvis det giver dig en idé om det.
Huset er ligeledes lavet af plastik som 350D, og ikke et lidt større hus som 10D, 20D osv. i magnesiumlegering.
Øv, havde håbet de havde bøffet den lidt op. Men overvejer den godt nok. Men så skal der også batterigreb på.