hej alle..
Har en rogue i lvl 26 som er min alt. Men hvad er bedst til pvp, sword eller dagger? eller en kombo? Bruger selv daggers, da jeg synes det er så nice de snitter så hurtigt men ved ikke om det er det bedste?
hej alle..
Har en rogue i lvl 26 som er min alt. Men hvad er bedst til pvp, sword eller dagger? eller en kombo? Bruger selv daggers, da jeg synes det er så nice de snitter så hurtigt men ved ikke om det er det bedste?
daggers
syns personligt at daggers er sjovest
dagger er helt klart sjovest.. er selv rerolled rogue og.. damn.. nice nice nice! Combat dagger ruler abre ikke så meget i pvp:P
QuoteOriginally posted by argargar
dagger er helt klart sjovest..er selv rerolled rogue og.. damn.. nice nice nice! Combat dagger ruler abre ikke så meget i pvp:P
well.. det ka være meget sjov at være AR dagger, hvis man bare har et premade med sig
ellers vil jeg helt klart gå prep
Der var engang hvor daggers ownede alt i PvP. Sådan er det desværre ikke mere.
I takt med at der bliver flere og flere epic gearede chars på serverne, så er der efterhånden ret svært at tage folk ned hurtigt, pga. deres ekstremt høje HP. Og jo længere tid det tager at få folk ned, jo dårligere bliver daggers, da man hele tiden er afhængig af at stunne sin modstander. Kan du ikke komme om bag ved, så er du fucked, da du så bliver nødt til at bruge sinister strike med en dagger, og det er noget begrænset hvad du giver af skade her.
Har du prøvet at duellere en Orc Warrior med deres racial stun-resist, og hvor de så resister din gouge eller kindeyshot. Så bliver man lige pludselig meget sårbar.
Jeg synes det absolut bedste spec til PvP er hemo, traditionelt set 21/3/27. Det er et suværent godt kontrol spec, men når man begynder at få bedre gear med meget attack power, så giver man også ret god skade. Specielt med langsomme våben omkring speed 2.8, da hemo attacks ikke er normaliseret. Attack power bonussen beregnes stadigvæk udfra våben speed, så jo langsommere, jo mere skade.
Og ved hemo er man ikke afhængig af at skulle bagved hele tiden. Så skulle en gouge misse eller blive resisted, så kan man altid zerge modstanderen