• Så har jeg fået den nye version af Atitool som er 0.24 Beta 15, og nu kommer der ingen fejl når jeg sætter clock op, problemet er bare at hver gang jeg hæver clock går den tilbage til std. clock, har disablet det man skal disable i tjenester.

Nogen der ved hvad der kan være galt, nogen med ligende problem?

• efter overclock med fx powerstrip så kan man godt scanne efter artifacts med ATItool ikke? og hvis lang tid bør man scanne efter artifacts?

-E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..
    -2X Seagate 7200.10 250gb
    -ASUS 7900GT TOP 570:800
    -Thermaltake Armor + Bigwater

Originally posted by Speedy23
    Det der auto pjat som er i atitool virker da ik en dyt? det bliver jo bare ved med at clock indtil systemet fryser :(

Det kommer an på hvad kort der sidder i. Forøvrigt frarådes brug af beta 15 med mindre man ikke har noget valg - den er meget anderledes og besværlig lige pt.

• Problemet ligger i at jeg skal kunne sætte volt op til mit gfx og der er atitool den eneste mulighed, og hvis jeg oc'er i Powerstrip eller Rivatuner og åbner atitool bagefter så går den automatisk ned til 2d clocks, så det hjælper ikke noget, har også prøvet Atitool 0.24 beta 14, men så kommer der mærkelige streger på skærmen når jeg hæver clocks og så går den bare tilbage til std.

• hmm kan man teste om rammene er stabile eller hvordan man nu kan sige det?

-E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..
    -2X Seagate 7200.10 250gb
    -ASUS 7900GT TOP 570:800
    -Thermaltake Armor + Bigwater