Hej alle sammen.. jeg ville høre om i ved hvad forskellen er mellem en dwaf pala og en human.. hvad er fordelene og hvorfor?
Paladin ?
-
-
-
Ja det har jeg kigget på.. men mener mere ligesom med feks.. prists. hvis du vælger undead eller troll får vær af disse races vær deres forskllige spell...
-
Det er der ikke nogen forskel på for paladins. Tror kun det er priests der har det sådan (correct me if im wrong).
-
ja, der er ikke den store forskel på human og dwarf, kun racial skills.. og hvis jeg var dig, ville jeg nok tage human da de har 10% mere rep..
men dorfs har også en meget fed racial, Find Treasures.. meget cool i strat baron runGrunden til jeg valgte dorf er nu fordi jeg syntes de var seje
-
dwarf har også stoneform som er meget brugbar, men kan være lidt lige meget som paladin da de kan bubble, så jeg ville klart vælge en Human paladin, bl.a. pga. de 10 % ekstra rep. men ellers vent til Burning Crusade kommer og så start en af de nye draenixxx (kan ikke huske det fulde navn) mener det er dem der har en masse + i holy
der er i hvert fald en af de 2 races der har, og det er jo slet ikke nogen dårlig ting som pala
og de laver jo sådan du kan være pala på begge sider, så jeg ville vente og nappe den class der får + holy