flash til Canon EOS 350D samt Canon BG-E3 batterigreb

• Et par små ting..

Gå efter 580ex frem for 430ex eller måske en gammel 550ex den er at foretrække frem for 430ex men 580ex er klart bedst.

Ved ikke om du har kigget der, men http://www.fotokritik.dk og fotomarkede der er måske noget eller du kan oprette en køb annonce.

Hvis jeg var dig ville jeg dog vente en måned ca. canon kommer måske med en 400D her i aug/sep. som vil blive afsløret på photokina der vil få prisen på 350D ned.

Så hvis du kan vente så gør det :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Har kigget lidt på fotokritik, men der er ikke helt det jeg søger.

Men kan se, at der er en der har et nyere Canon EF 35mm f/2,0 objektiv til salg til 1500,-.

Det skulle vel være en del bedre end Canon EF 50 f/1.8 II rent optisk, og så stor forskel er der vel ikke på f/2,0 og f/1,8 når jeg skal tage billeder i en ridehal uden skarp belysning?

EF 35mm f/2,0 vil vel være at foretrække til produkt billeder frem for EF 50 f/1.8 II? Og hvad sammenlignet med det EFS 18-55 f/3,5-5,6 standard objektiv der følger med 350D ?

Dropper 430ex og kigger efter 550ex eller 580ex i stedet for.

• 35mm er jo noget mere vidvinkel og du skal rimelig tæt på hesten hvis ikke du skal have mere omgivelse end hest. Faktisk temmelig tæt på.

Ved nu heller ikke om den er bedre optisk ingen af dem er dårligere og levere fuldt ud på en 350D uden problemer.

Til ride billeder var det måske bare smartere med noget som 85 F1.8 istedet for da du så ikke så nemt bliver løbet ned af hesten :D

Kig evt. på dba også der er nogen gange noget.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy