Var lige ude i haven et smut igår, og fik skudt det her, kommentarer?
"Yellow perspective"
-
-
Godt billed og rigtig skarpt
kan godt li baggrunden det ligner lidt en jungle
-
Flot og skarpt billede. Også en god klarhed. I starten synes jeg baggrunden var lidt forstyrrende, men lidt på afstand passer det faktisk helt godt sammen.
Du kunne måske løfte farverne lidt
-
Originally posted by Carlsen
Flot og skarpt billede. Også en god klarhed. I starten synes jeg baggrunden var lidt forstyrrende, men lidt på afstand passer det faktisk helt godt sammen.Du kunne måske løfte farverne lidt
Løfte farverne? Synes ikke at baggrunden skal være lysere, og hvis den gule får mere knald på, så glider det sammen og man kan ikke se strukturen.
-
Originally posted by Carlsen
Flot og skarpt billede. Også en god klarhed. I starten synes jeg baggrunden var lidt forstyrrende, men lidt på afstand passer det faktisk helt godt sammen.Du kunne måske løfte farverne lidt
Bedre kan det vidst ikke siges
Rigtig dejligt billede
-
Syntes det er rigtig godt. Har ikke rigtig noget konstruktivt at sige til det, det er bare et billede jeg syntes godt om.
-
Ja det er et flot billede, med nogle gode og skarpe farver og kontraster.
til vinter vil man jo sidde og sukke over sån' et billede -
Mange tak til alle, comments keep coming!
-
Kan også rigtig godt lide billedet. Det kunne blive en fed serie hvis du kunne tage samme slags billeder med af andre blomster i andre farver. Så ville de jo endda kunne puttes i rammer og hænges op.
-
Originally posted by Burger
Kan også rigtig godt lide billedet. Det kunne blive en fed serie hvis du kunne tage samme slags billeder med af andre blomster i andre farver. Så ville de jo endda kunne puttes i rammer og hænges op.
Sjovt du siger det, jeg er lige nu i færd med at hænge sådan en serie billeder op.