Tilykke med dagen!!

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Mikkel --> Jeg vil slet ikke vide hvorfor du ved hvad de laver på PAN om fredagen.. :oops:


    Fordi jeg i dagens anledning, fandt oplysningen via Google, og det tog kun 2 minutter. ;)



    Quote

    Originally posted by M.Beier
    Han skal jo finde nye venner :ph34r:


    Ja da - Vi kan jo ikke allesammen sidde hjemme og rode med pc'en i alle døgnets 24 timer - vel? ;)

  • Taktak allesammen :)
    Hvilken ære ;)
    Det har været en ganske udemærket dag da. Natten op til var ikke så god, mistede mit job på et grundlag jeg synes var 300% uholdbart (uden varsel overhovedet). men sådan går det når man ikke rigtig kan med folkene man arbejder sammen med :)
    Whatever - jeg har et i baghånden. Der skal fixes noget transport, og det opfylder ikke helt mine ønsker mht nogle ting, men er en delk bedre end intet job - og kunne nemt være ganske interessant.
    Alt i alt er det okay. Hvis det skal være på den måde gider jeg heller ikke - ikke at det nogensinde var et SJOVT job.

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    Taktak allesammen :)
    Hvilken ære ;)
    Det har været en ganske udemærket dag da. Natten op til var ikke så god, mistede mit job på et grundlag jeg synes var 300% uholdbart (uden varsel overhovedet). men sådan går det når man ikke rigtig kan med folkene man arbejder sammen med :)
    Whatever - jeg har et i baghånden. Der skal fixes noget transport, og det opfylder ikke helt mine ønsker mht nogle ting, men er en delk bedre end intet job - og kunne nemt være ganske interessant.
    Alt i alt er det okay. Hvis det skal være på den måde gider jeg heller ikke - ikke at det nogensinde var et SJOVT job.


    Historien med jobbet må jeg hellere lige høre senere i dag når jeg kommer hjem til msn?


    Hvilket job er der så udsigt til nu?

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Historien med jobbet må jeg hellere lige høre senere i dag når jeg kommer hjem til msn?


    Hvilket job er der så udsigt til nu?


    To faktisk siden i morges.. Med to jobtilbud på to dage uden nogen indsats fra min side kan det godt være jeg skal vente lidt og se om jeg ikke snart bliver tilbudt en direktørstilling :))
    Men det ene er som Teknisk isolatør, det andet er noget elektroniknoget. Som jeg lige skal høre mere om, da jeg ikke ved hvad det egentlig indebærer.

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    To faktisk siden i morges.. Med to jobtilbud på to dage uden nogen indsats fra min side kan det godt være jeg skal vente lidt og se om jeg ikke snart bliver tilbudt en direktørstilling :))
    Men det ene er som Teknisk isolatør, det andet er noget elektroniknoget. Som jeg lige skal høre mere om, da jeg ikke ved hvad det egentlig indebærer.


    Hmm gid det var mig... Eneste jeg er blevet tilbudt (eller det vil sige, jeg er kandidat til jobbet sammen med 2 andre) er en truckfører stilling for et firma nede på havnen i esbjerg :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    To faktisk siden i morges.. Med to jobtilbud på to dage uden nogen indsats fra min side kan det godt være jeg skal vente lidt og se om jeg ikke snart bliver tilbudt en direktørstilling :))
    Men det ene er som Teknisk isolatør, det andet er noget elektroniknoget. Som jeg lige skal høre mere om, da jeg ikke ved hvad det egentlig indebærer.


    Det gør du nok næppe. Det er vel også bare din far der har fundet det elektronikting? svagt.


    Quote

    Hmm gid det var mig... Eneste jeg er blevet tilbudt (eller det vil sige, jeg er kandidat til jobbet sammen med 2 andre) er en truckfører stilling for et firma nede på havnen i esbjerg


    Hmm det kan da ikke være så svært? kom ud i noget industri og hør. Alle søger. Det der isolatørnoget han snakker om giver 5k til alle deres ansatte som kan finde folk som bliver 3 måneder eller mere....det er derigennem han har den mulighed..altså en "ven" som arbejder der...