Hey.....hvordan gør jeg sådan jeg ikke skal betale mer for wow ????
Please help.....de trækker allle mine penge...og jeg har det ikke og spiller det ikke ??!!

Vil ikke have WoW men jeg betaler!!
-
-
Originally posted by Jeppe
Hey.....hvordan gør jeg sådan jeg ikke skal betale mer for wow ????
Please help.....de trækker allle mine penge...og jeg har det ikke og spiller det ikke ??!!Du går ind på http://www.wow-europe.com under Account Management, der skulle gerne være en knap eller noget med noget " Cancel Account"
EDIT: Den er helt nederst på siden du kommer ind på..
-
Hey. kan ikke finde noget med trial account og måske har jeg statig trial account ??? men spørg den so om jeg vil opgrader trial account ????her er et billed http://img118.imageshack.us/img118/5040/unavngivetzn5.jpg
-
det en trial account du har ja. der vil ikk blive trukket nogle penge på din bankkonto.
måske har du en anden account eller en anden bruger dit hævekort -
Er du nu også helt sikker på at de har trukket nogen penge..??
-
Der er i hvert fald ikke trukket nogen penge på den account du viser screenshot fra der!
-
Det er jo ikke svært at sige til banken at de skal nægte at betale til det fra din konto.
-
Har ik lige gidet læse de få svar / billede
Men ikke desto mindre så har jeg nu 2 gange været ude for at der bliver trukket penge fra BÅDE mig OG min kærestes konto.
Har altid kun været mig der har spillet så hvorfra den anden kom fatter jeg ik. Og blev ved uanset hvad fanden vi gjorde så begge gange måtte lukke og få nyt, det fandme for klamt...
-
Originally posted by S_Phoenix
Har ik lige gidet læse de få svar / billedeMen ikke desto mindre så har jeg nu 2 gange været ude for at der bliver trukket penge fra BÅDE mig OG min kærestes konto.
Har altid kun været mig der har spillet så hvorfra den anden kom fatter jeg ik. Og blev ved uanset hvad fanden vi gjorde så begge gange måtte lukke og få nyt, det fandme for klamt...
Ah, jeg har lidt svært ved at tro at Blizzard taster tilfældige kontoer ind og trækker penge fra dem. -
Ja.
Var heller ikke min pointe...Sagde bar jeg havde været ude for noget nær det samme.......2 gange...!