Rogue pvp build?

Originally posted by Renegade
    hvis en mage angriber først, er man så som rogue ikke rimelig meget dødsdømt?

Til pvp hvilke våben er så bedst at gå med, løber selv med en hurtig dagger i off hand, og en kraftig dagger i main hand..

well.. alt hvad der kan slå hårdt er godt nok

• vanish som blit giver magen endnu et sekundt til at reagere gg flot spillet , det eneste du opnår er at han helt sikkert blinker væk og stikker at eller mindst tager manashield/icebarrier på smider et par blizzard , rammer han dig ikke mounter han nok og stikker af , men gg med at fange ham når du er vanished for så løber du nemlig ekstra hurtigt

på min mage alt har jeg 3200 hp og semi gear , 90%af de gange en rogue jumper mig blinker jeg bare væk sheeper eller hvis han vanisher så stikker jeg bare af , jeg dør stortset kun hvis jeg bliver oneshotted.

Og da jeg kan se du er en en ret hardcore guild går jeg ud fra du er combat dagger/sword specced , så chancen for ambush+bs critter er jo en del mindre en rene dagger rogues

Hvor stor er din win % på mages der er samme gear lvl som dig ?? 25% max

I USE AJAX

Gille 60 warrior
    Maintank hos Wipe Kazzak

Rettet 2 gange, sidst af gille ().

• 100% hvis jeg har abils oppe

• enten spiller du helt fantastisk eller også er mages virkelig crap, og SS rogue som dig gør det jo ikke næmmere at tæve mages.

Med det samme de kan se på spellalert du fyre adren af er det da bare om at iceblocke eller blink og så holde sig væk i 15 sek. Du kan vanish hvis du bliver frostnovaet ja og blinde men mages kan frostnove og iceblocke 2 gange i træk (går da udfra de fleste mages i din guild er frost)

I USE AJAX

Gille 60 warrior
    Maintank hos Wipe Kazzak

Rettet 2 gange, sidst af gille ().

Originally posted by gille
    enten spiller du helt fantastisk eller også er mages virkelig crap, og SS rogue som dig gør det jo ikke næmmere at tæve mages.

Med det samme de kan se på spellalert du fyre adren af er det da bare om at iceblocke eller blink og så holde sig væk i 15 sek. Du kan vanish hvis du bliver frostnovaet ja og blinde men mages kan frostnove og iceblocke 2 gange i træk (går da udfra de fleste mages i din guild er frost)

alt virker perfekt i teorien, når du ser en rogue poppe dig for 1700+ dmg så er det første du gør nok ikke et chuck norris roundhouse kick..

en rogue burde altid have overtaget på hvem somhelst

• skal jeg da lige 3 shottet dig din lorte rogue! retri pala wtf! prøv at overmand mig selvom jeg har 2h ;) taber 1:10 duels med 2h mod rogues.

Originally posted by argargar
    skal jeg da lige 3 shottet dig din lorte rogue! retri pala wtf! prøv at overmand mig selvom jeg har 2h ;) taber 1:10 duels med 2h mod rogues.

pallies er generelt rimelig kedelige at duellere, har dog ikke mødt nogle pallies som har 3 shottet mig endnu :p på trods af at vi har dps pallies osv i guilden med bla. claymore of unholy yaddayadda osv...

det bliver til noget være tis når man duellere pallies med for meget spellcrit/critgear, det er en møgsommelig process at draine en pally's mana :/

• Det eneste combat build som virkeligt sutter til PvP er combat daggers. Både combat swords, fists og maces er ganske udemærket til PvP, det har mange rogues efterhånden bevist i diverse videoer. Det eneste man savner er 5/5 MoD. Man er en smule gimped mod andre rogues i specielt dueller. Men et combat fist spec hvor du har omkring 35 % unbufffed crit er suværent i battleground. Du mangler ikke burst damage der ihvertfald.

• Ny her...

Rogues Vs. Warlocks er nok det mest kedelige jeg har prøvet endnu...

Jeg har spillet Warlock i næsten 2 år nu og jeg har fuld Epic (havde pga. TBC) er lvl 62 og sparker røv ( eller hvad du nu vil kalde det...)

Jeg kender flere venner der spille Rogues.. hvert med deres eget Specc og smag for Gear (Våben etc.)...

Hvis du kan li' Vanish og dejlig 1 hit'ing på Cloth Users skal du nok gå Sub... Det er et dejlig Specc fordi du laver +2k Crits med Ambush og din Vanish har en cooldown på mindre end 2min... Hvis du vælger Sub er det nok en ide at få nogle gode Daggers, Nightslayer Bonus for +Healing når man bruger Vanish..

Hvis man er mere til Stuning og Høje Evis Crit er det klart Combat Specc..
    Der er det er en god ide at bruge Sværd / Maces pga. god damage (ikke kun Dps men damage fx. 96-156)...

Hvis man er til hurtige Combo Points og en hurtig kamp er Assasination nok hvad du skal pumpe op i...
    Der et kampene også hurtige, du laver dejlige crits osv..
    Her kan du næsten bruge lige de våben du har lyst til men jeg vil nok sige det er bedst med Sværd + Dagger/Sværd/Mace..

Brug ALTID hurtige våben i Off-hand og våben med en mere langsom Attack Speed i main hand...

Anyways...

Warlock Vs. Rogue..

Eftersom jeg har spillet Warlock i næsten 2 år kende jeg jo allle de gode tricks mod Rogues, Hunters, Fury Warriors osv.
    Jeg er Afflection specc'ed + Shadow Burn og jeg gør ondt på folk :)
    Når det kommer til at de prøver at Stunlocke mig kan de godt gå hjem... Min Imp gør ondt og det gør resten af mine Demons også så de skal være velkommen til at give mig nogle Stuns... Når jeg så kommer ud af dem hedder det Instant Howl of Terror+ 5 DoTs... er det er UD Rogue Bruger han/hende normalt WotF (Will of the Forsaken)... Death Coil klare den fordi de ikke bliver immune til de 3sec Horror der er på Death Coil.. Når Death Coil så er færdig er hans WotF løbet ud... Fear + Shadow Bolt og så AT LAST
    Shadow Burn crit på 1,7-2,2k Damage.

Slut fra mig... So far :P