Er meget i tvivl hvad det angår classes

• hej. jeg har en lvl 29 rogue og jeg kan bare ikke finde ud af med mig selv om jeg vil fortsætte med hende. har altid gerne ville have en mage.
    hvad syntes i jeg skal gøre? fortsætte eller lave en mage?
    jeg er på bar bund?

• Det er noget du helt bestemmer selv.. hvordan du har det, det kan vi jo ikke vide.. Men hvis du så gerne vil ha en mage, så lav da en :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Ja du kan da altid sætte din rogue i bero, og prøve lidt med en mage, man skal da lige eksperimentere lidt før man finder den class man holder mest af. Din rogue forsvinder jo ikke af den grund, så bare klø på.

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• syns rogue blev lidt kedelig at levelle op (min smag self) og er selv vild med mages :p laver en bloodelf mage når BC kommer engang :crazyeyes:

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by CarStone
    syns rogue blev lidt kedelig at levelle op (min smag self) og er selv vild med mages :p laver en bloodelf mage når BC kommer engang :crazyeyes:

pfft..

jeg laver sku en Draenei Shaman :boxed:

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by CarStone
    syns rogue blev lidt kedelig at levelle op (min smag self) og er selv vild med mages :p laver en bloodelf mage når BC kommer engang :crazyeyes:

Jeg synes det var skide skægt at lvl min rogue til 60, meget sjovere end min warrior. Plus det er meget nemmere at queste som rogue.

Originally posted by Deef

Jeg synes det var skide skægt at lvl min rogue til 60, meget sjovere end min warrior. Plus det er meget nemmere at queste som rogue.

Sådan har jeg det os :)

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by Zjapper
    Enig med det er lækkert at levele en rogue. Også rigtigt sjovt faktisk.
    Især når man lige soloer attunement to the core :T

den quest er også ligeså nem som de første quests man får i level 1 :) .. Har også selv en 60 rogue, syntes da de er sjove, men bliver hurtigt det samme syntes jeg.