hej. jeg har en lvl 29 rogue og jeg kan bare ikke finde ud af med mig selv om jeg vil fortsætte med hende. har altid gerne ville have en mage.
hvad syntes i jeg skal gøre? fortsætte eller lave en mage?
jeg er på bar bund?

Er meget i tvivl hvad det angår classes
-
-
Det er noget du helt bestemmer selv.. hvordan du har det, det kan vi jo ikke vide.. Men hvis du så gerne vil ha en mage, så lav da en
-
Ja du kan da altid sætte din rogue i bero, og prøve lidt med en mage, man skal da lige eksperimentere lidt før man finder den class man holder mest af. Din rogue forsvinder jo ikke af den grund, så bare klø på.
-
takker JEG LAVER SKU EN MAGE
-
tjaa. Hvis du hellere vil have en mage, laver du bare en... Level 29 er jo heller ingenting når man tænker på dem der har 5-6 level 60'er
-
præcis
-
syns rogue blev lidt kedelig at levelle op (min smag self) og er selv vild med mages :p laver en bloodelf mage når BC kommer engang
-
Originally posted by CarStone
syns rogue blev lidt kedelig at levelle op (min smag self) og er selv vild med mages :p laver en bloodelf mage når BC kommer engangpfft..
jeg laver sku en Draenei Shaman
-
Originally posted by CarStone
syns rogue blev lidt kedelig at levelle op (min smag self) og er selv vild med mages :p laver en bloodelf mage når BC kommer engangJeg synes det var skide skægt at lvl min rogue til 60, meget sjovere end min warrior. Plus det er meget nemmere at queste som rogue.
-
Originally posted by Deef
Jeg synes det var skide skægt at lvl min rogue til 60, meget sjovere end min warrior. Plus det er meget nemmere at queste som rogue.
Sådan har jeg det os
-
Enig med det er lækkert at levele en rogue. Også rigtigt sjovt faktisk.
Især når man lige soloer attunement to the core -
Originally posted by Zjapper
Enig med det er lækkert at levele en rogue. Også rigtigt sjovt faktisk.
Især når man lige soloer attunement to the coreden quest er også ligeså nem som de første quests man får i level 1
.. Har også selv en 60 rogue, syntes da de er sjove, men bliver hurtigt det samme syntes jeg.
-
jeg syntes ingen af dem er sjove:D