Film : Incognito

  • Weee.... Jeg har ledt og ledt efter en film der hedder "INCOGNITO", men har ikke kunne finde den...... Men har sgu fundet ud af at den kommer i aften på TV2 kl 22..... Very nice. Så ved jeg godt hvad jeg skal lave.. :))


    Super nice. :))

  • Jeg skal nok se den!, "ROTT" så kan vi diskutere lidt om den senere :)):)):))


    [[[ Du må virkelig elske denne film , da du ofre en HEL TRÅD for denne films ÆRE ]]]

  • Ja, jeg syntes den er fed, men den er speciel, så det er nok de færeste som vil give mig ret i at den er en god film... :))


    Det har måske noget at gøre med min kunsteriske side da jeg også selv maler.

  • Quote

    Originally posted by scully
    who the fuck is Jason Patric, Irene Jacob og Thomas Lockyer?????
    Hvad er de kendt for, har aldrig hørt om de skuespillere før??


    Den er også totalt ukendt. Jason Patric har dog lavet nogle gode film, men ikke just store hollywood-film.


    Stadig dog én af mine ynglingsfilm.... Ja, jeg har ynglingsfilm som ikke kun er Matrix. *G* :))

  • Du har da ikke Fuld hammer (Fixing the shadow) til salg, det er jo en klassiker :))
    Charlies bedste film til dato, nej platoon er ikke bedre 8)


    Edit: hold kæft der er mange skodfilm imellem grill :))
    Seks dage, syv nætter
    sprutter af grin :)):)):))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Ja, jeg syntes den er fed, men den er speciel, så det er nok de færeste som vil give mig ret i at den er en god film... :))


    Det har måske noget at gøre med min kunsteriske side da jeg også selv maler.


    Gik også engang (ca. 2 år siden) til Fingermaling for der var en TOTAL HOT BABE med :))8o


    Naah GrillroTT, jeg kan da også selv lide film som Vanilly Sky, Arlington Road, Hurly Burly, og der findes jo TONS flere at den slags :)) som jeg personligt GODT kan lide..


    jeg venter bare lige til mit "Samurize" look viser at den kommer :)

  • Quote

    Originally posted by scully
    Du har da ikke Fuld hammer (Fixing the shadow) til salg, det er jo en klassiker :))
    Charlies bedste film til dato, nej platoon er ikke bedre 8)


    Joh, det har jeg da... og jeps, den er KANON !.... Love harley... :)) .... også én af mine ynglingsfilm. Du har vist lidt god smag. :))


    ... og NEJ, platoon er nemlig IKKE bedre... Selvom den er fed... og ja, den har jeg også. :))

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    ER DU 100% SIKKER PÅ DET ER TV2 KL.22.00???


    Mit Samurize viser der kommer noget der hedder "Under Cover" :rolleyes:


    Det er også den.... Ved ikke hvorfor, men de kalder den noget andet.... :]

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Det er også den.... Ved ikke hvorfor, men de kalder den noget andet.... :]



    Det er nok bare når TV2 går allermest AMOK...
    Især med UNDERTEXTERNE... X(


    Ord jeg har set som skulle betyde "BITCH"
    Dumme Kost
    Dumme Skiderik
    Lokumsrenser 8o
    skabsbøsse ?(8o


    Kan ikke huske fler :]

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Henter lige 2L Cola, og sætter PC'en til downloade noget.. og hopper hen foran Fjernsynet nu :)


    Happy Tv-Watching (LOL) :P


    kender det.. Det der med at compen bare skal downloade noget..


    Man føler ligesom at, den skal fandme lave noget for 'strømmen', den skal ikk bare stå og dovne - nej den skal skam downloade, selvom der egentlig ikk er noget jeg skal ha' downloadet LOL

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by scully


    Check teksttv :)


    ER DU SYG I HOVEDET?, der er ca. 2-4m derover.. SKAL FANDME IKKE FLYTTE MIG NOGLE STEDER !!! :)):)):))



    Quote

    Originally posted by sJQLUND


    kender det.. Det der med at compen bare skal downloade noget..


    Man føler ligesom at, den skal fandme lave noget for 'strømmen', den skal ikk bare stå og dovne - nej den skal skam downloade, selvom der egentlig ikk er noget jeg skal ha' downloadet LOL


    Naah, sådan hører det ikke til her hos "Der Noobie". Kan sige jeg har "The Hulk", bedste kvalitet der exsistere på nettet lige nu :)

  • Quote

    Originally posted by cla


    Synes nu den var ok ;)


    Okey. :))


    Hmm.. Det er lige før jeg burde se Fuld Hammer her senere nu når du bragte den på bane. Det er lang tid siden syntes jeg. Kunne godt trænge til et harley-trip, men først skal der lige spilles noget DC her senere. :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Okey. :))


    Hmm.. Det er lige før jeg burde se Fuld Hammer her senere nu når du bragte den på bane. Det er lang tid siden syntes jeg. Kunne godt trænge til et harley-trip, men først skal der lige spilles noget DC her senere. :))


    Hva siger du til mit nye "sig-banner"?

  • Udmærket plot og handling, meeen middelmådig skuespil og instruktion. På et tidspunkt ser man den beige sportsvogn accelerere, hvor det er tydeligt at se at filmen bare er kørt hurtige :] . Lidt amatøragtigt imo. Dog ok film taget i betragtning af at budgettet nok har været mindre stort :D