Hey.
Langt om l?nge bev?ger jeg mig mod MC, men pt. fire specced.
Nogen der kan komme med et godt frost aka. MC build.
Er i tvivl efter 1.11
Gerne et i har lidt erfaringer med evt.
P? forh?nd tak....
Hey.
Langt om l?nge bev?ger jeg mig mod MC, men pt. fire specced.
Nogen der kan komme med et godt frost aka. MC build.
Er i tvivl efter 1.11
Gerne et i har lidt erfaringer med evt.
P? forh?nd tak....
Jeg er godt nok fire, men alle de frost mages jeg kender bruger Ice Barrier meget ofte... S? den vil jeg anbefale dig at komme ned til
Men presence of the mind er nu ogs? rar nok
Ved ikke hvor langt dit guild er i EG. Men hvis de "kun" er kommet til MC, skal du være frost selvfølgelig. Et godt solidt build ville være 26/0/25 , havde det selv engang, det er rigtig godt, det giver dig en masse mana og frost dmg. Hvis du har nok items med +mana/tick så vil du næsten aldrig gå oom. Ellers hvis i har BWL på farm status, vil jeg gå fire, fordi så får du langt mere dmg i AQ og Naxx, mit nuværende er 21/30/0, der er dog ingen 10% mere mana, men i stedet 10% mere fire dmg, men du kan jo selv vælge, jeg har 10% mere fire dmg, pga. jeg får nok int. fra items.
Ellers kan du jo vælge et elemental build, har aldrig prøvet det men det skulle være meget godt. Selvom man må undvære pom og imp. arcane. 0/25/26.
Håber det hjalp!
Selvom man må undvære pom og imp. arcane. 0/25/26
hvorfor vil man spilde 5 talent points i imp arcane ex ?? ekstra crit !1!!oneoneone
play style agnående specc..men jo frost er for det meste bedst i mc, leg selv med nogle talents. Evt gå ind på ptr og test nogle talents ud
DXC... Kunne du give et eksempel til det 26/0/25 build hvordan det ser ud. Lyder rimelig intressant og jep starter først på MC i morgen aftern (mandag) - nystartet guild så ikke nået så langt...
QuoteOriginally posted by S_Phoenix
DXC... Kunne du give et eksempel til det 26/0/25 build hvordan det ser ud. Lyder rimelig intressant og jep starter først på MC i morgen aftern (mandag) - nystartet guild så ikke nået så langt...
Jo det kan jeg da godt...
http://www.wow-europe.com/en/i…0000000005350203102301000
En af mine guild mates har det, han gør ok meget dmg, men han går så også rundt med fuld T2/AQ40 items...
Ser ganske godt ud.. Vil overveje det..
Hvad med det her... Helt skudt i hovedet eller ???
http://www.wow-europe.com/en/i…0000000005050203002301000
Cold snap i frost træet brugte jeg stort set ikke da jeg var tidligere frostmage...
PoM brugte jeg stort set heller ikke som frostmage men nødvendig for arcane instability som jeg tror er ganske fed med +3%dmg / +3%crit...
QuoteDisplay MoreOriginally posted by S_Phoenix
Ser ganske godt ud.. Vil overveje det..
Hvad med det her... Helt skudt i hovedet eller ???
http://www.wow-europe.com/en/i…0000000005050203002301000
Cold snap i frost træet brugte jeg stort set ikke da jeg var tidligere frostmage...
PoM brugte jeg stort set heller ikke som frostmage men nødvendig for arcane instability som jeg tror er ganske fed med +3%dmg / +3%crit...
Brugte du ikke pom? Syntes det er et mega fedt ability, især som fire mage, pyroblast -> pom -> pyroblast ...
Men jeg ville vælge det build jeg postede før, det får du mest ud af i MC.
Du vil også få brug for cold snap i MC, selvom du siger du ikke bruger det så meget... Tænk på 2x ice block... Ekstremt handy i nogle siturationer.
Hehe jo... Som sagt da jeg TIDLIGERE var frostmage brugte jeg ikke PoM men pt. er jeg firemage og blir brugt flittigt... Elsker PoM+Pyro....
Hmm oki vil tage et kig på det build igen kan godt se din point med 2xice block...
Har bar ikke så overdrevet meget +dmg endnu ( ca 230 ) så er det stadig bedre ???
QuoteOriginally posted by S_Phoenix
Hehe jo... Som sagt da jeg TIDLIGERE var frostmage brugte jeg ikke PoM men pt. er jeg firemage og blir brugt flittigt... Elsker PoM+Pyro....
Hmm oki vil tage et kig på det build igen kan godt se din point med 2xice block...
Har bar ikke så overdrevet meget +dmg endnu ( ca 230 ) så er det stadig bedre ???
ja