problem med Reason 3.0.4

• hej

jeg har et problem med reason - jeg har for nyligt lavet orden i alle refills og rex-filer osv. - derved skal jeg n?r jeg ?bner et track angive hvor de forskellige refills ligger (da de jo har f?et en ny sti). Til det vil jeg selvf?lgelig gerne bruge s?gefunktionen ("search in") - men den fungerer absolut ikke... Hvis jeg f.eks skal finde "coolsamples.rex" og jeg ved at den ligger helt alene i en mappe (lad os sige at mappen hedder "cool") - s? v?lger jeg alts? "search in" og v?lger s? mappen "cool" (uden at dobbeltklikke - bare v?lger) og trykker ok - menreason finder ikke filen! :( - nogen der kender til problemet?

jeg kunne selvf?lgelig "bare" replace alle filer i alle tracks jeg ?bner - men det ville tage mange timer

• hmm m?ske er de blevet beskyttet eller lign ? pr?v at s?ge i alle mapper og efter alle flltyper.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.