Gåde: Hvor lang tid?

• Alts? effekten r?kker 1? time, hvilket jeg logisk nok har svaret og stadig mener ;)

Men ka da godt se hva g?den g?r ud p?... at man har pillerne (uden for kroppen alts?) i 1 time, da der ikke er flere efter man har taget den 3.

• Det er et forst?elsessp?rgsm?l ;) Logikken tager over for nogle og de svarer hvad de ka t?nke sig til er mest nyttigt at svare, mens andre svarer p? det der direkte bliver spurgt om... begge typer mennesker er nyttige og de findes begge her p? tweak tilsyneladende :)

Jeg ville stadig svare at de r?kkede 1? time, da det er tablettens effekt man er ude efter, n?r man ?der piller :) desuden s? har man stadig pillen i sig den halve time den virker ;)

Det er hundrede procent et forst?elsessp?rgsm?l hvad man svarer

• S? ville sp?rgsm?let v?re stillet s?dan: Hvor lang tid r?kker pillernes effekt? eller noget i den stil ;)

• hmm ja... er lige s?et op doh.. s? svarede ? time...
    men nu t?nkte jeg lidt over den og kan godt forst? den :) det jo hvor lang tid pillerne r?kker! 1 times forbrug.. ikk hvor lang tid pillernes effekt r?kker :crazyeyes:

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by learner

S? ville sp?rgsm?let v?re stillet s?dan: Hvor lang tid r?kker pillernes effekt? eller noget i den stil ;)

Tjaah s? ville der ingen tvivl v?re, men i det her tilf?lde er det STADIG et forst?elsessp?rgsm?l :)

Der er ingen ide i at vide hvor lang tid der er piller i et glas... da det som sagt er pillernes effekt der er skyld i man ?der dem... kender ikk en eneste der spiser piller, bare for at spise piller

Originally posted by KarGa

Tjaah s? ville der ingen tvivl v?re, men i det her tilf?lde er det STADIG et forst?elsessp?rgsm?l :)

Der er ingen ide i at vide hvor lang tid der er piller i et glas... da det som sagt er pillernes effekt der er skyld i man ?der dem... kender ikk en eneste der spiser piller, bare for at spise piller

T?belig argumentering.. imo :$

Kort og godt, hvis det var pillerns virkning der blev efters?gt, ville dette v?re blevet opskrevet, lidt ret har du dog, da selve g?den stort set ikke ville eksistere, hvis dette var blevet gjort.

Der bliver overhovedet ikke n?vnt hvor l?nge pillerne virker, blot at han skal ta en ny pille hver halve time.
    Det er da ogs? fuldst?ndig ligegyldigt hvad der er ide i at vide. Det er en g?de, ikke en vejledning.

Det godt med jer sportskv?rulanter... jeg bruger bare min logiske sans til at svare og jeg holder skam stadig p? mit svar, selvom jeg godt ved det ikke er svaret p? g?den ;)

Ha ha, du er mere st?dig end jeg ! :D

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Jeg kunne ikke have skrevet det bedre! :9xo

Originally posted by Mikkel

Du er ogs? liges? st?dig ;) .
    OT: God tur i morgen

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by Mikkel

yep.. og jeg siger stadig ogs? 1? time, da det er dumt som karga skriver at sp?rge efter hvorn?r der ikke flere piller er at drikke..
    pillerne r?kker i 1? time... f?rdig slut !