Alts? effekten r?kker 1? time, hvilket jeg logisk nok har svaret og stadig mener
Men ka da godt se hva g?den g?r ud p?... at man har pillerne (uden for kroppen alts?) i 1 time, da der ikke er flere efter man har taget den 3.
Alts? effekten r?kker 1? time, hvilket jeg logisk nok har svaret og stadig mener
Men ka da godt se hva g?den g?r ud p?... at man har pillerne (uden for kroppen alts?) i 1 time, da der ikke er flere efter man har taget den 3.
QuoteOriginally posted by KarGa
Det er da ogs? helt korrekt, bare ikke det der bliver bedt om
Det er et forst?elsessp?rgsm?l Logikken tager over for nogle og de svarer hvad de ka t?nke sig til er mest nyttigt at svare, mens andre svarer p? det der direkte bliver spurgt om... begge typer mennesker er nyttige og de findes begge her p? tweak tilsyneladende
Jeg ville stadig svare at de r?kkede 1? time, da det er tablettens effekt man er ude efter, n?r man ?der piller desuden s? har man stadig pillen i sig den halve time den virker
Det er hundrede procent et forst?elsessp?rgsm?l hvad man svarer
QuoteDisplay MoreOriginally posted by KarGa
Det er et forst?elsessp?rgsm?lLogikken tager over for nogle og de svarer hvad de ka t?nke sig til er mest nyttigt at svare, mens andre svarer p? det der direkte bliver spurgt om... begge typer mennesker er nyttige og de findes begge her p? tweak tilsyneladende
Jeg ville stadig svare at de r?kkede 1? time, da det er tablettens effekt man er ude efter, n?r man ?der piller
desuden s? har man stadig pillen i sig den halve time den virker
Det er hundrede procent et forst?elsessp?rgsm?l hvad man svarer
S? ville sp?rgsm?let v?re stillet s?dan: Hvor lang tid r?kker pillernes effekt? eller noget i den stil
hmm ja... er lige s?et op doh.. s? svarede ? time...
men nu t?nkte jeg lidt over den og kan godt forst? den det jo hvor lang tid pillerne r?kker! 1 times forbrug.. ikk hvor lang tid pillernes effekt r?kker
QuoteOriginally posted by learner
S? ville sp?rgsm?let v?re stillet s?dan: Hvor lang tid r?kker pillernes effekt? eller noget i den stil
Tjaah s? ville der ingen tvivl v?re, men i det her tilf?lde er det STADIG et forst?elsessp?rgsm?l
Der er ingen ide i at vide hvor lang tid der er piller i et glas... da det som sagt er pillernes effekt der er skyld i man ?der dem... kender ikk en eneste der spiser piller, bare for at spise piller
Tjaah s? ville der ingen tvivl v?re, men i det her tilf?lde er det STADIG et forst?elsessp?rgsm?l
Der er ingen ide i at vide hvor lang tid der er piller i et glas... da det som sagt er pillernes effekt der er skyld i man ?der dem... kender ikk en eneste der spiser piller, bare for at spise piller
T?belig argumentering.. imo
Kort og godt, hvis det var pillerns virkning der blev efters?gt, ville dette v?re blevet opskrevet, lidt ret har du dog, da selve g?den stort set ikke ville eksistere, hvis dette var blevet gjort.
Der bliver overhovedet ikke n?vnt hvor l?nge pillerne virker, blot at han skal ta en ny pille hver halve time.
Det er da ogs? fuldst?ndig ligegyldigt hvad der er ide i at vide. Det er en g?de, ikke en vejledning.
Det godt med jer sportskv?rulanter... jeg bruger bare min logiske sans til at svare og jeg holder skam stadig p? mit svar, selvom jeg godt ved det ikke er svaret p? g?den
Det godt med jer sportskv?rulanter... jeg bruger bare min logiske sans til at svare og jeg holder skam stadig p? mit svar, selvom jeg godt ved det ikke er svaret p? g?den
Ha ha, du er mere st?dig end jeg !
Det er et medf?dt talent arvet og forbedret gennem generationer, som jeg har fra min far
Jeg kunne ikke have skrevet det bedre!
QuoteOriginally posted by Mikkel
Du er ogs? liges? st?dig .
OT: God tur i morgen
QuoteOriginally posted by Mikkel
yep.. og jeg siger stadig ogs? 1? time, da det er dumt som karga skriver at sp?rge efter hvorn?r der ikke flere piller er at drikke..
pillerne r?kker i 1? time... f?rdig slut !
QuoteOriginally posted by urbananen
Du er ogs? liges? st?dig
.
OT: God tur i morgen
Hvorfor er man st?dig, bare fordi man kan l?sningen?
Og tak
QuoteOriginally posted by Firedog
yep.. og jeg siger stadig ogs? 1? time, da det er dumt som karga skriver at sp?rge efter hvorn?r der ikke flere piller er at drikke..
pillerne r?kker i 1? time... f?rdig slut !
Ikke desto mindre, er det som sagt hele essensen af g?den.. f?rdig slut ! Selv