Hjælp til billede (Spider)

• Hej

Jeg har et billede som jeg tog i USA for ca. 6 måneder siden. Jeg er lidt stolt af billedet af flere grunde :) Jeg har nemlig araknofobi x2! Jeg synes det er et godt billede fordi det ser ud som om den kommer imod kameraet (Hvilke den også gjorde!) samt at det gule/sorte stribede i baggrunden er med til at symbolisere fare! PAS PÅ HER KOMMER JEG agtigt...

Jeg vil meget gerne have dette billede optimeret således at jeg kan sætte det i en ramme. Jeg kan regne ud at kvaliteten ikke tillader et af stor størrelse, eller? Jeg sucker til PS og ved at der findes hajer herinde. Sagens kerne er derfor om I vil hjælpe med at gøre det pænere, skarpere, beskæres eller i det hele taget bedre... Som sagt er det edderkoppen og de hule/sorte farver i baggrunden jeg lægger mest vægt på.
    Problemet er at billedet er taget med et Canon 520A til ca. 1400 kr samt en rystende hånd...

Det kunne jo være der var én som sad og kedede sig i ferien :P

Her er billedet i formindsket og reduceret form. Efterfølgende link viser det originale billede som er meget stort og nok det som skal redigeres...

http://www.solveig-iver.dk/peter4.jpg

http://www.solveig-iver.dk/IMG_0593.JPG

NB: Smider lige ét billede mere derfra - dog skal det ikke redigeres eftersom jeg kun har denne lille allerede krympet version. Leder efter originalen!

http://www.solveig-iver.dk/Peter.jpg

EDIT: Nå ja, self - beklager :D Rettet...

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Rettet 4 gange, sidst af Søndergård ().

Originally posted by Macimuz
    Hmm, er det kun mig der oplever, at man skal skrive brugernavn og password? Vel at mærke, når man klikker på link til billederne.

Nej.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Sån.. Lige en smutter :)

• ja jeg kan ikke hjælpe dig med PS men må da lige sige at det er da fede billeder :9xo

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• Jamen mange tak. Ingen der har tid til tricks?

• Den ser da for sej ud!
    Lige noget for kæresten :D

Havde en kæmpe edderkop kravlende rundt på armen for nogle dage siden, og det er en temmelig gusten fornemmelse.
    Den var dog ikke så stor der, men fyldte det meste af hånd-fladen.

Man kunne mærke at den hev i huden når den kravlede rundt, pga. den jo vejer lidt, og så er sådan noget skidt nærmest ikke til at få af igen..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Hvis jeg husker det, så kan jeg godt prøve at rode med billedet her iaften.

Det er synd fokus ikke helt er på selve dyret.

Men damn et klamt bæst. Er ikke vanvittig glad for edderkopper. Er der nogle i hjemmet skal de væk med det samme ellers kan det være de er et andet sted dagen efter. :ph34r:

Men de er da et nyttedyr, trodsalt.

Originally posted by Shooqer
    Edderkopper er mere bange for dig end du er for den ;)

Men damn den er grande og grim :))

HEHE det vil s? sige du har haft en edderkop i psykologsofaen som har sagt "jeg er helt heelt heeeeelt vildt bange for OC-Dog, ja meget mere end han er for mig"

:T sorry ku' ik' la' v?r'

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• Tro p? det eller lad v?re med det er sq rigtigt

• Hehe, well desv?rre m? jeg skuffe jer. Den p? billedet var ikke ret stor, ca. liges? lang som en lighter. Dog fandt jeg ?n som var meget st?rre tidligere p? dagen, men her er motivet ikke n?r s? godt.

Her er det - den er stor!

http://www.solveig-iver.dk/peter3.jpg

M?ske dette billede er bedre at g?re p?nt? Det er jo egentlig mindst liges? "faretruende" imo. Ja, en skam at selve edderkoppen ikke er skarp p? det f?rste - m?ske dette er bedre til ramme..?

http://www.solveig-iver.dk/Peter.jpg

• Okay, synes godt nok ellers det lignede en ordentlig b?rge..

Selvom jeg intet har imod ederkopper, s? holder jeg mig nu lidt p? afstand fra de helt grumme af arterne.

EDIT: Fjerner da billedet.. S? overlever alle tr?den..
    Troede ikke nogen med s? meget forbi l?ste den ;)

PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Rettet en gang, sidst af urbananen ().

Originally posted by HuleFanden
    LINK Dog forhelvede til jeres billeder og lad folk med angst l?sen tr?den. FFS!

Tag dog selv og slap lidt af, og find en anden tone. ( ...eller et andet sted)

Der der ingen grund til at hidse sig op over ingenting - Hvis du har et ?nske omkring hvad folk skal g?re, s? n?r du l?ngere ved at formulere dig p?nt og h?fligt.

Originally posted by Mikkel

Tag dog selv og slap lidt af, og find en anden tone. ( ...eller et andet sted)

Der der ingen grund til at hidse sig op over ingenting - Hvis du har et ?nske omkring hvad folk skal g?re, s? n?r du l?ngere ved at formulere dig p?nt og h?fligt.

M?ske har jeg en grund. OMFG - Du lider hvertfald ikke af den forbi. :boxed:

Det kan godt v?re - Men reglerne for god opf?rsel g?lder alts? stadig. ;)

EOD

Den er fjernet.. Pist langt v?k med den..
    S? kan du leve dit liv i ro og mag..
    Sweet dreams :))
    Ej, gas..
    Har selv en k?reste med en temmelig slem araknoforbi, s? kender det..