Hjælp til panorama i PS

  • Halløj folkens


    Har taget en serie fotos ved Vejle fjord-broen, som jeg har sat sammen til et panorama i PS vha. guiden her på siden (Tak til Origin).


    Ud over lidt småjustering bagefter, passede billederne som sådan udmærket sammen. Men jeg har gevaldige problemer med at få farverne til at passe sammen. Har siddet og rodet i en time nu med level, kontrast og brightness for at få de enkelte segmenter til at passe nogenlunde sammen. Nuancerne i det enkelte billede driller især.


    Er der nogen her der kan komme med et par gode fif til hvordan jeg kan gøre det bedre? Har prøvet at rode lidt med healing tools, men fik ikke ligefrem det ønskede resultat.


    Hvis der er nogle der ligger inde med tips til hvordan jeg kan opnå så ens belysning som mulig når jeg fotograferer dem, er I mere end velkomne til at komme med råd :)


    Sad og tænkte på at låse eksponeringsindstillingerne og køre med dem over hele linien. Det var desværre på vejen hjem :crazyeyes:


    [Blocked Image: http://img147.imageshack.us/img147/3668/vejlefjordbropanolow1eb2.jpg]