Ny svensk "pirat forsikring"


  • Ikk fordi jeg ikk tror p? dig, men har du noget information om de tilf?lde hvor de har brugt entrapment?


  • Du st?tter mere ejeren bag end du st?tter noget andet.


    For de f? kroner der vil komme til udbetaling er kun hvis man bliver d?mt i retten og f?r en b?de.


    Hvis du indg?r forlig, og sagen aldrig kommer s? langt f?r du ikke en krone.


    Og der er da heller ikke tale om et rigtigt forsikringsselskab (tror end ikke han m? kalde det forsikringsselskab i Danmark) med mindre han lever op til de bestemmelser der er for et s?dant selskab.


  • sq sj?ldent man f?r en b?d for at blive d?mt i retten :D


    og ja skal det v?re et rigtigt forsikringsselskab s? skal der noget mere til.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Jeg tror at mange ville st?tte den service - m?ske ogs? uden at de downloader noget, blot for at st?tte op omkring kampen mod fx AGP's metoder.


    APG benytter sig bl.a. af entrapment - det m? politiet jo ikke, s? hvorfor skulle APG dog have lov til det?


    Jeg ville gerne st?tte det forsikringsselskab, blot fordi at jeg synes at APG's metoder er svinske.


    Tro mig, jeg synes selv APGs metoder er alt for fremstormende og til tider unfair - og jeg vil bestemt ikke s?tte mig selv p? en hellig trone, n?r det kommer til s?danne ting, og det tror jeg generelt at meget f? kan.


    Men med det sagt, det er ulovligt og bryder copyright-loven - uanset hvad man synes om det. Og et ?konomisk bidrag som i mine ?jne opfordrer indirekte til at bryde netop den lov, finder jeg et eller andet sted forkert.


    Jeg s? gerne at copyright-loven bliver mere fri, men dette synes jeg ikke er vejen frem.

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Jeg tror at mange ville st?tte den service - m?ske ogs? uden at de downloader noget, blot for at st?tte op omkring kampen mod fx AGP's metoder.


    APG benytter sig bl.a. af entrapment - det m? politiet jo ikke, s? hvorfor skulle APG dog have lov til det?


    Jeg ville gerne st?tte det forsikringsselskab, blot fordi at jeg synes at APG's metoder er svinske.


    Kan du ikke lige uddybe det der ? ... Jeg er nysgerrig ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Kan du ikke lige uddybe det der ? ... Jeg er nysgerrig ;)


    Entrapment hvis fx politiet her i danmark stiller sig ned p? en gade og s?lger kokain til en person, og derefter anholder ham. Man siger derfor at de har opfordret til denne ulovlighed, og det m? de ikke - de har ydermere lagt en f?lde for k?beren - derved entrapment.


    APG g?r det, at de fx p? torrents deler en film - alts? uploader den til andre, og der mener en stor del at dette er entrapment, da de er med til at dele den ulovlige data. Andre mener dog, at det er lovligt, da de har rettighederne til filmene osv.


    S? det er lidt en gr?zone, men jeg mener stadig at de ikke m? lave entrapment.



    Martin --> Betaler de s? ogs? f?r retssagen..?

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Entrapment hvis fx politiet her i danmark stiller sig ned p? en gade og s?lger kokain til en person, og derefter anholder ham. Man siger derfor at de har opfordret til denne ulovlighed, og det m? de ikke - de har ydermere lagt en f?lde for k?beren - derved entrapment.


    APG g?r det, at de fx p? torrents deler en film - alts? uploader den til andre, og der mener en stor del at dette er entrapment, da de er med til at dele den ulovlige data. Andre mener dog, at det er lovligt, da de har rettighederne til filmene osv.


    S? det er lidt en gr?zone, men jeg mener stadig at de ikke m? lave entrapment.


    Ja, det er sj?ldent at politiet overtr?der loven. Det f?r de jo gerne civile personer til og s? lader v?re med at d?mme dem n?r de hj?lper med at f? de andre d?mt for de forbrydelser de nu har lavet sammen. Lovligt ? ... m?ske ... umoralsk? ... fandme ja. Men det beviser jo bare at loven ikke er ens for alle. Hvis den ikke er ens for alle, s? kan man jo ikke forvente at have et retf?rdigt retssystem.


    Det APG g?r er ikke en unik situation, men vi kan godt blive enige om at det er noget svineri at g?re.