Tweak.dk Folding@Home team

  • Grillrotten.. du har vist ikke haft nogen tætstående som har lidt af kræft...


    det kan godt være vi selv er skyld i sygdommen, men er det ikke bedre at finde en kur på det.. så vi kan eliminere den...og så vil der var mange der ikke ville dø hvert år.. ?...

  • Quote

    Originally posted by cla
    Nemli jeg synes også det er bedre, og vil da os gerne betale en krone extra pr liter mælk ;)


    Og ja hvis der bare var flere der er flere der er ligeså kloge som os så ville der sansynligvis være mere økologi og bedre vilkå for økologiske landmænd ;)


    Yes. :))

  • økologi er røv og nøgler i mange tilfælde,økoloisk mælk yaaa right det ka godt være bonden der har økoloiske køer som går på usprøjtede marker, men hva hjælper det når 2km derfra er an anden bonde der kører hver anden dag og hælder pesticider og mange andre sjove ting ud over hans mark og vupti så har man sprøjtemidler på den usprøjtede mark
    har engang læst på et økoloisk produkt nu ka jeg ikk huske om det var mælk men der stod på pakken/kartonen stortset fri for sprøjtemidler :] :] :]

    __________________________________________
    Intel i7 9700K
    64GB Corsair DDR4
    ROG Strix Z390-F Gaming
    4070 Ti Gigabyte

  • Quote

    Originally posted by sehested
    økologi er røv og nøgler i mange tilfælde,økoloisk mælk yaaa right det ka godt være bonden der har økoloiske køer som går på usprøjtede marker, men hva hjælper det når 2km derfra er an anden bonde der kører hver anden dag og hælder pesticider og mange andre sjove ting ud over hans mark og vupti så har man sprøjtemidler på den usprøjtede mark
    har engang læst på et økoloisk produkt nu ka jeg ikk huske om det var mælk men der stod på pakken/kartonen stortset fri for sprøjtemidler :] :] :]


    Det er lidt det samme som at sige at du ikke gider at samle det affalde op du taber fordi naboen ikke gør det...


    Hvis der slet ikke er nogen der køber øko er der heller ingen vej frem for det, men derimod vil der være mange flere "alm" landmænd som sprøjter jorden til i div giftstoffer....

  • Quote

    Originally posted by sehested
    økologi er røv og nøgler i mange tilfælde,økoloisk mælk yaaa right det ka godt være bonden der har økoloiske køer som går på usprøjtede marker, men hva hjælper det når 2km derfra er an anden bonde der kører hver anden dag og hælder pesticider og mange andre sjove ting ud over hans mark og vupti så har man sprøjtemidler på den usprøjtede mark
    har engang læst på et økoloisk produkt nu ka jeg ikk huske om det var mælk men der stod på pakken/kartonen stortset fri for sprøjtemidler :] :] :]


    Nemlig. Det er ikke fuldt ud økologisk som jeg også har skrevet, men er det en undskyldning for at droppe det ?... Det er en start, men folk ikke engang gider det, så fuck dem !... Så må de dø i deres eget lort og få kræft og shit som de vil...


    Det bedste for jorden er som sagt hvis menneskerne bare ville ligge sig til at dø istedet for at dræbe jorden og alt levende på den...

  • Quote

    Originally posted by cla
    Det er lidt det samme som at sige at du ikke gider at samle det affalde op du taber fordi naboen ikke gør det...


    Hvis der slet ikke er nogen der køber øko er der heller ingen vej frem for det, men derimod vil der være mange flere "alm" landmænd som sprøjter jorden til i div giftstoffer....


    Nemlig...


    " Det var ikke mig der gjorde det... "


    " Hvis han ikke rydder op efter sig selv, så gider jeg heller ikke... "


    tisk tisk... :]

  • Quote

    Kræft er nu en epedemi... Ikke lige i den forstand at den har udryddet 1/3 del af europas befolkning som den sorte død vist nu gjorde, men derfor er det nu stadig en slags epedemi ville jeg sige...



    Nu må du faaaandeme lige tage dig sammen - for det første hedder det ikke - har aldrig gjort - og kommer aldrig til at hedde KRÆFT - det hedder CANCER - og det er ikke - har aldrig været - og bliver aldrig nogensinde en epidemi - hverken i den ene eller anden forstand. Du kan ikke smitte nogen med cancer - på nogen som helst måde. Du kan have "anlæg" for det - og dermed være mere udsat - men det har noget med dine gener at gøre.
    Cancer er derfor IKKE pr. defination en menneske skabt sygdom..... :] :] :]


    Sorry GrillBill - men du burde lytte lidt bedre efter når du ser Discovery.....



    EDIT : Og så lige for dem som åbenbart tror at lungeCANCER er den eneste form for kræft - der er et væld af andre former for kræft, som altså ikke alle skyldes vores livsstil...


    Mere edit : Og for at komme tilbage til det som tråden omhandler - "se så for helvede at få meldt jer til Tweak Folding Team" - det kunne sgu være jer ellers jeres familie det ramte - selv forskyldt eller ej.... 8)8)8)


  • Jaja... :]