Hey. Jeg sidder her i varmen og er ved at samle en computer til min fætter.
Men jeg er løbet ind i det problem at jeg ikke kan instalere køleren (Zalman CNPS 7000 AlCu ) Efter hvad jeg kan se på billider mangler der nogle skruer og en plastik ting for at jeg kan. Skal lige huske at sige at bundkortet er et ASRock 939nf44-sata2, altså et micro-atx socket 939 kort.
Nogle der på dette billide nedenunder kan se om der mangler noget til køleren?
Skal så også sige at den køler jeg har modtaget mere minder om denne men det skulle være underordnet når begge skulle understøtte socet 939
Og så det sidste, der fulgte ingen manual med kan ikke se det precise model nummer.
MVH THomas.
Zalman køler spørgsmål.
-
-
Originally posted by Mitch
Hey. Jeg sidder her i varmen og er ved at samle en computer til min fætter.
Men jeg er løbet ind i det problem at jeg ikke kan instalere køleren (Zalman CNPS 7000 AlCu ) Efter hvad jeg kan se på billider mangler der nogle skruer og en plastik ting for at jeg kan. Skal lige huske at sige at bundkortet er et ASRock 939nf44-sata2, altså et micro-atx socket 939 kort.
Nogle der på dette billide nedenunder kan se om der mangler noget til køleren?
Skal så også sige at den køler jeg har modtaget mere minder om denne men det skulle være underordnet når begge skulle understøtte socet 939
Og så det sidste, der fulgte ingen manual med kan ikke se det precise model nummer.
MVH THomas.Det eneste der burde være nødvendigt er at putte den over, bruge den originale bagplade på bundkortet, og så smide skruer af passende længde ned genne, de "arme" på køleren og ned i hullerne i bundpladen..
-
problemet er bare at de ''arme'' er ca en cm for korte. Det er ligesom om der mangler et set til socket 939.