KFC Dyremishandling

Jeg synes du skriver i mange posts at du vil slå folk ned - er du ikke 14 eller sådan noget :))

Jo, men meget stærk, og god taktisk, og bliver meget sur over sådan noget.

Originally posted by XmuZz

Jo, men meget stærk, og bliver meget sur over sådan noget.

lol tag dig lige sammen....kom ud i det virkelige liv sådan er det derude.

har hjulpet hjemmeslagteren næsten hver gang han var der da jeg boede hjemme, og har fodret, muget ud og slagtet masser af dyr. kødsaucen på din spaghetti er ikke noget der er plukket i en vejkant.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

lol tag dig lige sammen....kom ud i det virkelige liv sådan er det derude.

har hjulpet hjemmeslagteren næsten hver gang han var der da jeg boede hjemme, og har fodret, muget ud og slagtet masser af dyr. kødsaucen på din spaghetti er ikke noget der er plukket i en vejkant.

Hvad hentyder du til? Min første posts, med det de stopper i kødet nu om dage?

• nogle ting er nødvendige for at dyrene ikke skal skade sig selv eller andre, og dyrenes eksistensgrundlag er der kun fordi de kan bruges....og landmænd osv sætter trods alt en vis ære i at have nogle gode dyr, sålænge der er råd til at behandle dem ordentligt......men det er en forretning. skal man være sure på nogen er det alle forbrugerne man skal være sure på.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

skal man være sure på nogen er det alle forbrugerne man skal være sure på.

Jeg ved godt det er forbrugerne der vil have det billigste af det billigste, og så bliver det nød til at være på gårderne som det nu er, men så kan man heldigvis selv vælge hvad man vil købe.

Ej stop inden du gør dig selv til grin - det er bare et hint.

Det ved jeg godt, og gjorde også bare grin med det.

• jeg er fuldkommen ligeglad om det er "sådan man gør" ... man behandler bare ikke dyr sådan der, det gør man bare ikke ... damn

Har lige udfyldt den der støtte ting der .. så nu får jeg en vegetar starter kit :D haha

Originally posted by Raller
    jeg er fuldkommen ligeglad om det er "sådan man gør" ... man behandler bare ikke dyr sådan der, det gør man bare ikke ... damn

Har lige udfyldt den der støtte ting der .. så nu får jeg en vegetar starter kit :D haha

hippier....at kritisere uden at forstå eller tage ansvar.

løsningen er da simpel...betal dobbelt så meget for alt kød osv, og lad ekstra prisen gå direkte til forbedringer af dyrs vilkår........

Originally posted by Fragman

hippier....at kritisere uden at forstå eller tage ansvar.

løsningen er da simpel...betal dobbelt så meget for alt kød osv, og lad ekstra prisen gå direkte til forbedringer af dyrs vilkår........

[Blocked Image: http://www.fiftiesweb.com/fashion/hippie-tie-dye.gif]

Tak skal du have for det pæne ord (:

Jeg har heller ikke tænkt mig at blive vegetar , bare vise min støtte!
    har været vegetar, men var ikke lige mig, men der er skam visse ting jeg ikke spiser osv osv ..