Danfoss Universe. Er det fedt?

• Hej allesammen.

Min familie og jeg har bestemt os for at tage ud og opleve noget en af dagene i weekenden.
    Vi ved dog ikke helt hvor vi vil tage hen.
    Jeg har foreslået Danfoss Universe da jeg syntes det ser spændende ud i reklamen.
    Er der en der kan fortælle mig om det er noget værd eller evt. anbefale noget andet i stedet?

Jeg kunne rigtig godt tænke mig hvis det var et sted hvor der samtidig var godt at fotografere.

Det skal lige siges at det skal være sjovt for alle i familien (min lillesøster på 12 år, mig og så selvfølgelig mine forældrer).

Håber i har nogle forslag
    Mvh. Anders.

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

• Ja, Jeg vil sige at det er rimelig "fedt" der er mange ting at se mange ting som man selv kan prøve og arbejde med. Jeg vil helt klart andbefale at i besøger det men husk at komme i god tid fordi selv om at det ikke umildbart ser så stort ud er der MEGET og der er også et muserum som jeg kan andbefale i ser nærmere på

ps. der er noget for alle, min søster på 11 hyggede sig gevaldigt der

• Hej

Har selv været der, og syntes deres indendørs center er rigtigt spændende, specielt der hvor man bevæger sig inden i den (meget lille) gletcher sprække.
    Udendørs området er helt ærligt ikke særligt specielt. Både fordi det kun var 50% færdigt da jeg var der (vel en 5 måneder siden) og fordi det er sådan lidt for små børn.

Alt i alt okay sted. Ikke et sted man kan bruge uanede mængder af tid, en 3-4 timer.

Zjapper stjerner: **** ud af ******

• Min kærestes lillebror på 15 år lød ikke vitterligt begejstret over stedet, da han besøgte det med sin klasse.

Har dog ikke selv været der, så skal ikke kunne sige om det stemmer overens.

Nu skulle Danfoss i sig selv være en spændende virksomhed.

• Kommer selv fra Als af, så har self været der!:)
    Det er utroligt fedt der, men du får nok ikke meget ud af det hvis du ikke interreser dig for teknik.
    "The Blue Box" hvor alt det med vejrfænimener synes jeg ikke var super spændende, kun der hvor man så de står lyne indeni glaskuplen.

Men alt det udenfor er nice, og museumet er også godt lavet :9xo

BTW: Ja Danfoss er en spændende virksomhed, min far har arbejdet der i 19 år som maskinreperatør, så har self har været med ham derude engang.
    Vi var kun omkring "L" afdelingerne, men det var alligevel pænt meget stort!

• Det er spændende nok, og meget billigt. Det er ik den sædvanlige tur med rutschebaner osv, men stadig utroligt sjovt faktisk. Hvis du bare har en lille smule barnlig sjæl kan du få meget tid til at gå dernede :)