Slagelse, hva' kan man foretage sig?

• I håb om der er nogle fra Slagelse herinde vil jeg lave en hurtig forespørgsel..

Jeg har kigget lidt på kommunens HP, og været der en enkelt gang, men der virker en anelse dødt..

- Da jeg var lidt sent ude, pga. noget mili-halløj, og CBS (Copenhagen Buissness School) havde adgangskrav på 9.x på den linie jeg ville ind på, valgte jeg Slagelse (Handelshøjskolecenteret)..

Anyhow, jeg er ikke lige typen som gider se håndbold, hva' er der at ta' sig til derhenne??
    - Har fundet sportsaktiviteter, hvorfor jeg desværre må skifte stilart i karate.. - Men natteliv og ellers hva' man ka' ha det sjovt med, er jeg blank på.. Any advise?

• Yep yep, min mor bor i slagelse, og kender byen ret godt! :D Rigtig fedt natteliv! Karizma og nattoget ligger ikke så langt fra hinanden. Er desværre ikke 18 endnu, så har kun været på karizma. Rigtig fedt sted må jeg sige, og tøserne ser ikke værst ud ;)

Og ja, laden er et rigtig fedt sted. Ligger lidt langt ude, men altid hyggeligt og være der :)

Jamen hvad er der.. Skriver hvis jeg kommer i tanke om noget :D

• Cool cool :)

Hva' musik spiller de der??

Er lidt speciel på musikfronten, til dem som er fra KBH "The Dancefloor /// IN", er eneste sted jeg er stødt på her i DK hvor jeg har været tilfreds med musikken.. :ph34r:

• Jeg har brugt et halvt år af mit liv i Slagelse, på en skovskole der nede.. Nøøøj det var en død by :D ..

-Men heldigvis kører toget rimelig ofte til KBH

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Ahh der er skam mange ting ;) En tur i Vestsjællands Centeret kan altid blive en god tur.

Der er også: http://www.upperhill.dk

I den varme tid kan du søge mod Stillingestrand eller Næsbystrand. Der er ca. 15 km fra Slagelse.

Og så er der jo Panorama i Slalgelse - dejlig stor biograf.

• De plejer at spille noget forskelligt musik. Der er 2-3 rum, kan ikke huske det ;D Hvor de i det første spiller lidt pop/dance. Hva er der hipt i øjeblikket. I det bagerste rum er det lidt mere trance/techno, men det starter først rigtigt kl. 2

Og ja, der er en masse små hyggeligt caféer, dem skal man ikke glemme! Generelt nogle meget fine butikker.

Kings & Queens er fed, Dissing i vestsjællandscenteret er også meget interessant. Men nu ved jeg jo ikke hva for noget tøj du går i! :D