Gæt hvilket køn

  • tror sq ikke det er hans hjemmeside hehe ... han gør jo grin med alt stort set hehe.. men han er psykopat anyway... totalt stjernepsykopat skovflue der.. åååhr hvad...

  • Jeg stemte både mand og kvinde...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Føj Daniel ... Jeg har lige spist.... :] :] :]


    Puha.... Det er sgu da noget lort at have sådan noget liggende... :]


    ROFL my bad :))


    Ved ikke om det er mig der er mærkelig, men jeg ser virkelig sådan noget for absurt og tildels psykotisk for at på nogen måde kunne finde sådan noget ophidsende..
    Fjolset må kraftedme være syg i låget for at have sådan noget liggende i sin profil...

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
    ROFL my bad :))


    Ved ikke om det er mig der er mærkelig, men jeg ser virkelig sådan noget for absurt og tildels psykotisk for at på nogen måde kunne finde sådan noget ophidsende..
    Fjolset må kraftedme være syg i låget for at have sådan noget liggende i sin profil...


    :))


    Det er ikke dig der er mærkelig (lige nu).... Det er ham... Gutten er jo syg i potten.... Gad vide om Peter Lundin startede med at blive opstemt af sådan nogle billeder ?.... Hm... Spooky tanke.

  • jeg er lettere i tvivl om det er en genetisk muteret afgangsk urokse eller en stærk retarderet/spastisk lammet gnu , så jeg stemte på en hest da det var det tæteste svar :))