Et enkelt rally skud

• Ikke helt dumt jeg ville nok beskærre eller clone mig ud af det mørke i toppen det trækker øjne derop.

Ved ikke hvordan du har resizet eller hva der sker men du har lidt hakkede kanter flere steder på bilen det lidt synd og er der helt sikkert ikke på din orginal :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Den var noget bedre det andet link du fik smidt der :) også selvom den ligger på slooow devi :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Jeg fik eksperimenteret lidt med lukketider for at sikre mig der er fart over dæk osv, og er meget tilfreds med resultatet :D

Originally posted by Hardstyler
    Jeg fik eksperimenteret lidt med lukketider for at sikre mig der er fart over dæk osv, og er meget tilfreds med resultatet :D

Det synes jeg bestemt også du kan være. ;) Rigtig flot billed hvis du spørger mig. :9xo

Originally posted by _WHAT_
    Den var noget bedre det andet link du fik smidt der :) også selvom den ligger på slooow devi :)

Jeg kunne faktisk meget godt lide at man kunne se lidt horisont og landskab i baggrunden. Synes heller ikke at det virkede særligt forstyrende eller fangende. :)

Hvis det hele kun skal handle om bilen, kan man jo bare clone den helt ud? :))