Er der nogle der her oprettet et hold på Tv2.dk? Vi kunne evt. lave en Tweak-lege? Hvis der er nogle der er friske på lidt tour de france sjov??
MVH
Er der nogle der her oprettet et hold på Tv2.dk? Vi kunne evt. lave en Tweak-lege? Hvis der er nogle der er friske på lidt tour de france sjov??
MVH
lege = league..
Jeg gider ikke TV2's managerer. De gange jeg har deltaget, har de simpelthen ikke magtet at lave det ordentligt. Desuden kan man købe sig til fordele, hvilket, i mine øjne, dræber lysten til spillet totalt. Ved ikke om det stadig er sådan, men det var det ihvertfald....
QuoteOriginally posted by Butcher
Jeg gider ikke TV2's managerer. De gange jeg har deltaget, har de simpelthen ikke magtet at lave det ordentligt. Desuden kan man købe sig til fordele, hvilket, i mine øjne, dræber lysten til spillet totalt. Ved ikke om det stadig er sådan, men det var det ihvertfald....
Okay , spiller du på dr1? Gjorde jeg sidste år, det var okay sys jeg, men vil prøve tv2 i år!
QuoteOriginally posted by Hitmanden
Okay , spiller du på dr1? Gjorde jeg sidste år, det var okay sys jeg, men vil prøve tv2 i år!
De har vist ikke den type managers mere? Men ja, jeg har spillet det de sidste par gange...
alle skal betale for at spille i league hos tv2.dk.. både oprette og dem der deltager..
QuoteOriginally posted by Ganda
alle skal betale for at spille i league hos tv2.dk.. både oprette og dem der deltager..
Nej man skal da ikke! Jeg har sku ikke betalt noget.
Det skal man ikke nej, men man kan købe sig til fordele...
den på dr 1 manageren virker i år og det gjorde den også sidste år
QuoteOriginally posted by Hitmanden
Nej man skal da ikke!Jeg har sku ikke betalt noget.
Det skal man ikke nej, men man kan købe sig til fordele...
Det koster altså penge og lave en liga..
Står her? ?
Det koster altså penge og lave en liga..
Står her? ?
Ja ok for at spille i liga....fattede det vist ikke rigtigt..hvad du skrev altså
Ja ok for at spille i liga....fattede det vist ikke rigtigt..hvad du skrev altså
JaJa, okay! Men er der så nogle der spiller i år? "ikke i liga".