Hey tweaker's... Jeg har et mindre problem, og kan bare ikke finde ud af hvad det er, den gang jeg startede med at overclockke mit grafikkort, kørte det fint i alle test, og cpu var også overclockket en lille smule det sammen med ram, så ville jeg så prøve 3Dmark06 og der kom der en hulens masse grå strejer i test 4 lige efter de 2 cpu test's, nå tænkte jeg, så er der noget galt igen, så prøvede jeg COD2 og det samme skete der, så installerede jeg Catalyst 6.6, og så var der ikke noget i COD2, har ikke prøvet 3dmark06, så var jeg mega glad, nu ville jeg så prøve far cry, og så var der fejl igen, havde prøvet far cry tidliger på dagen og der var ingen fejl, så det undre mig lidt, prøvede så COD2 og der var også fejl, meget mærkeligt, jeg tjekkede så hvor varmt GFX var lige efter jeg havde gået ud af spillet, det var 74 grader ved 1min's spil, det undre mig ikke da køleren næsten ikke køre, hvordan sætter jeg den op i speed, ved brug af Ati Catalyst control center? Gider ikke Atitool da min computer cracsher med det.
Skal siges at det hele køre som i signature, og cpu/ram har kun været testet en halv time med prime 2004, da jeg ikke har haft nok tid, og så har jeg ellers spillet COD2 tidligere på dagen hvor der ingen fejl var, så tror ikke det er cpu/ram, men hvad tror i? Er godtnok træt af det, da jeg først lige har fået gang i min nye computer, da der har været utrolig mange rma sager.
\\XmuZz