Hvad er det længste ord du kan?

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Nåja - Jeg må vel hellere krybe til korpset. Mit er også fra Guiness Rekordbog :O (Jeg kan det dog i hovedet).


    Fra virkelighedens verden, kender jeg til: Ventepladsassistentuddannelsen, som jeg selv har gennemgået. Og ham der underviste os, må jo dermed have været vores ventepladsassistentuddannelsesinstruktør. ;)


    Gjaldt det så om at vente på en plads og holde sig koncenteret. Lyder godt nok som et nedern job :crazyeyes: :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by Han$en
    Dvs. at du er ved Beredskabs korpset??


    Eller i gamle dage - Cevil forsvaret som lyder bedre IMO 8)


    Nej, jeg er der ikke længere, men jeg VAR der i 6 mdr. som værnepligtig ;)


    (August 2005 - februar 2006)

  • Quote

    Originally posted by Han$en



    Cool, nogen fede opgaver?


    Faktisk ikke. :))


    Hehe - Ej, man oplever da en smule, og får prøvet sig selv lidt af på en række områder. Og så bliver man brandmand.


    Men langt det meste af det er altså dødkedeligt! :roller:


  • Hehe ok..


    Men jeg skal da være brandmand.. En drengedrøm siden børnehaven :D

  • Quote

    Originally posted by Han$en
    Hehe ok..


    Men jeg skal da være brandmand.. En drengedrøm siden børnehaven :D


    Hvis det er din drøm, vil det nærmest være dumt at undgå Beredskabet. :)


    Man får uddannelsen samt stort kørekort, helt gratis + løn oven i hatten. ;)


    ... Og har man interessen for de ting man laver, er det pludselig knapt så kedeligt. Men det svinger jo fra person til person.


  • Tager uddannelsen som gods.chauffør om et års tid, og der får jeg kørepap til person bil, lastbil + hænger for free :D Den tager 2½ år og så kan jeg komme ud og køre lastbil som jeg vil 8)


    Efter det er gennemført snupper jeg så "uddannelsen" som frivillig brandmand.


    Men ja. En drøm ville være dum at forbi-passere