Opløsning fifa 99

  • Kan man lave opløsningen om i fifa 99, i opsætningen er den som standart til software renderer, og jeg satte den så til Direct 3D Divice1 , men det er det sammen, det er vist meningen den det skal kunne genkende mit GFX, men det er vist lidt for gammelt :hb:
    Fik bare lyst til at spille det...!!
    No'en der kan hjælpe??


    DoGK

    Har byttet den stationære ud med laptop:
    [SIZE=10]Pentium Dual-Core
    4 Gb DDRIII
    160 Gb - sataII
    nVidia Geforce 9300M GT
    15",6 - screen
    win7 ultimate

  • Quote

    Originally posted by DGK TheHppChickn
    Kan man lave opløsningen om i fifa 99, i opsætningen er den som standart til software renderer, og jeg satte den så til Direct 3D Divice1 , men det er det sammen, det er vist meningen den det skal kunne genkende mit GFX, men det er vist lidt for gammelt :hb:
    Fik bare lyst til at spille det...!!
    No'en der kan hjælpe??


    DoGK


    Er der ikke inde i spillets mappe - en "undermappe" der hedder 3Dsetup ? Det er der ihf. i en del af de gamle EA Sport-games.

  • Så vidt jeg husker kan man kun køre Fifa '99 i 640x480...


    [EDIT]


    Var vist min fejl:


    Play FIFA 99 in 800x600 or 1024x768 resolutions! Thanks to EA Sport's latest FIFA 99 patch these type of resolutions are no longer just a dream! Download the Official FIFA 99 Version 1.1 patch from the Downloads section now!
    The patch also includes support for 3DFX Voodoo 2 and Banshee, Voodoo 2 based cards in SLI configurations (2 Voodoo 2 cards in your PC), as well as Banshee based cards. These extended features include Higher resolutions, detailed textures, triple buffering (improves framerate), and Trilinear Filtering (Voodoo 2 only).
    Support is also included for Creative Labs Sound Blaster Live, PCI 128, PCI 64 audio cards, Support for Sound Blaster Live Environmental Audio.
    A number of screen shots showing the new high resolution modes will be posted shortly.


    ftp://ftp.ea.com/pub/easports/patches/fifa99/FIFA99Patch.exe


    [/EDIT]

  • Tak ska de ha', det virkede nu kører den da i det mindste 1024*768


    DoGK

    Har byttet den stationære ud med laptop:
    [SIZE=10]Pentium Dual-Core
    4 Gb DDRIII
    160 Gb - sataII
    nVidia Geforce 9300M GT
    15",6 - screen
    win7 ultimate