Hej er der nogen der ved hvad de bedste ting hedder i oblivion ?
"oblivion"
-
-
Originally posted by Army
Hej er der nogen der ved hvad de bedste ting hedder i oblivion ?De bedste ting - du bliver nød til at uddybe lidt ?
Men jeg kan oplyse dig at den bedste character hedder Aerial
-
nu mener jeg bare nogle ting som er gode fx. siger vi bare "Weapon of Damage" 10 til damage og sådan er der nogle gode ting bare et eller andet
(navnet findes ikke)
-
Alt i Oblivion leveler med dig. Det betyder også, at du kan gennemføre spillet på level 2 uden problemer.
Dette betyder også, at du vil finde våben, armor og diverse andet i henhold til din level. Det er for eksempe ikke muligt at få "Deadric armor", før du er level 20, lige meget hvor du prøver at få fat i det, for spiller spawner det ikke før du når en bestemt level. Dette gør dog heller ikke det store, da diverse monstre leveler jævnbyrdigt med dig, og dette gør som sagt, at hele spillet kan klares på level 2.
Det bedste, du kan gøre fra starten, er følgende:
Nederst på kortet ligger Anvil, til venstre for Anvil er der en sort ø. Hvis du dykker rundt om øen, vil du på et tidspunkt findet en hjelm kaldet "Fin Gleam", dette er det eneste objekt i spillet, der ikke er "leveled". Helt præcist er "Fin Gleam" en glashjelm, som ellers kun er mulig af få ved level 20, desuden har "Fin Gleam" nogle gode enchantments, så som at den giver dig nattesyn, gør det muligt at opholde sig i vand til evig tid og en ting til, jeg ikke kan huske.
Ud over det kan du også få fat i "Umbra" som et det bedste sværd i spillet, dette kræver dog, at du finder "Vindasel" og besejrer Umbra, og det er ikke helt nemt, da hun er en "ikke leveled" NPC, så vidt jeg husker.
Du kan finde meget mere om dette og alt andet i Oblivion på:
-
Daedric.
Og sådan her ser det ud:
http://the-bobcat.dk/pics/daedric01.jpg
http://the-bobcat.dk/pics/daedric02.jpgJa, man bliver til et omvandrende lokomotiv.
-
hmm ok jeg må lige sige noget JEG CHEATER mangler bare navnet
-
Originally posted by Army
hmm ok jeg må lige sige noget JEG CHEATER mangler bare navnetGør du jo med alle spil,
Du er også busted i FEAR mate.
-
De bedste items får du fra de gude-skrin du finder rundt omkring i landet. F.eks. på lvl 20 kan du klare en turnering hvor du så får et ubar sværd.
-
der er ikke cheat til fear der er nemlig ingen console
-
Bavl, der er næsten altid en debug konsol nu-om-dage, selv til FEAR, den er godt nok begrænset.
-
tak for lort nu tror rac at jeg cheater i fear (nu kan jeg koderne udenad)
(jeg cheatede ikkke før)