Lokumsrulle med iPod

• spild af penge imo... hvis du ikke kan undvære musik de 2-7 minutter du er på toilettet så er der noget galt

Originally posted by Macimuz
    Hmm, så længe sidder man vel heller ikke ligefrem på toilet.

Njaa, nogen gør måske. Og ellers kan den jo bruges når man er i bad, børster tænder, eller styler sig selv inden en fest eller bytur? :P

Originally posted by Prectar
    spild af penge imo... hvis du ikke kan undvære musik de 2-7 minutter du er på toilettet så er der noget galt

hey hey, jeg har da set dig tage ghetto-blasteren med ud på badeværelset når du går i bad?? hvis vi fik anskaffet os den her måtte du da godt låne min iPod..

synes skam det er meget smart, for jeg er en del af den gruppe der godt kan lide at høre musik imens jeg er i bad.. så overdøver det min egen stemme.

Originally posted by tAshDa
    synes skam det er meget smart, for jeg er en del af den gruppe der godt kan lide at høre musik imens jeg er i bad.. så overdøver det min egen stemme.

Hvis det kun er derfor, hvorfor klapper du så ikke bare i? :))

• Hehe, hjernedødt.

Aldrig om jeg ville have sådan en siddende på badeværelset. Så ville jeg trække kabler og hænge et par højttalere op, skulle det endelig være.

Ideen med musik på lokum er hjernedød. De par minutter...

Og i bad? Jeg ville seriøst ikke have min iPod stående på at dampfyldt badeværelse. Men god fornøjelse da. Samme gælder for selve enheden - den kan ikke holde længe.

• Nemlig. Skal der endelig være musik der ude, så skal det sgu gøres ordenligt. Ellers vil jeg sgu hellere bare fyre op for anlægget og lade lyden gennembore alle væggene ... :))