Packet sniffer

• Ohøj folkens

Er det muligt at en af jeg ved hvad ip'en er til serveren Burning Legion er eller kan finde ud af det?

Jeg har prøvet med nogle forskellige packet sniffer programmer men forstår ikke hvordan de helt fungere..

en der kan hjælpe?

• OMG :D du vil alså prøve at sniffe dig frem til den good luck siger jeg bare :)

anyway hvis ikke du har leget så meget med sådan nogle tools før så check da google.com ;)

• Til hverdag bor jeg på mit gymnasium, hvor de har lukket for alle porte så man ikke kan game eller downloade. Jeg har i snart 1 år prøvet og overtale vores rektor så vi kunne få wow åbnet og det har vi så fået.. mere eller mindre. Vi skal give ham de ip's til de servere som jeg spiller på. Derfor skal jeg bruge den ip.

De andre der bpr der har fundet deres ip's som står rundt omkring på nettet, men kan kan simpelthen ikke finde den til BL :(

Derfor spørger jeg om hjælp.

• du kan finde det ved at læse denne post

http://forums-en.wow-europe.co…0058&p=1&tmp=1#post290058

HUSK at du dog skal være forbundet til den server du vil have IPen på :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Rettet en gang, sidst af dkwolf ().