Ohøj folkens
Er det muligt at en af jeg ved hvad ip'en er til serveren Burning Legion er eller kan finde ud af det?
Jeg har prøvet med nogle forskellige packet sniffer programmer men forstår ikke hvordan de helt fungere..
en der kan hjælpe?
Ohøj folkens
Er det muligt at en af jeg ved hvad ip'en er til serveren Burning Legion er eller kan finde ud af det?
Jeg har prøvet med nogle forskellige packet sniffer programmer men forstår ikke hvordan de helt fungere..
en der kan hjælpe?
Ud af interresse, hvad skal du bruge den ip til?
QuoteDisplay MoreOriginally posted by chratjin
Ohøj folkens
en der kan hjælpe?
OMG du vil alså prøve at sniffe dig frem til den good luck siger jeg bare
anyway hvis ikke du har leget så meget med sådan nogle tools før så check da google.com
Til hverdag bor jeg på mit gymnasium, hvor de har lukket for alle porte så man ikke kan game eller downloade. Jeg har i snart 1 år prøvet og overtale vores rektor så vi kunne få wow åbnet og det har vi så fået.. mere eller mindre. Vi skal give ham de ip's til de servere som jeg spiller på. Derfor skal jeg bruge den ip.
De andre der bpr der har fundet deres ip's som står rundt omkring på nettet, men kan kan simpelthen ikke finde den til BL
Derfor spørger jeg om hjælp.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by chratjin
Ohøj folkens
en der kan hjælpe?
du kan finde det ved at læse denne post
http://forums-en.wow-europe.co…0058&p=1&tmp=1#post290058
HUSK at du dog skal være forbundet til den server du vil have IPen på
QuoteDisplay MoreBlizzard nisserne
When you are playing the game, press Alt Tab
Click the start menu and then Run
Type in cmd then press enter.
Type the following into the Command Window that appears:
netstat -n -p tcp -b | more
you will see a line like this one (depending on World Of Warcraft):
TCP XXX.XX.XX.XX:XXXX YY.YYY.YYY.YY:3724 ESTABLISHED 4476 [WoW.exe]
The IP address that is indicated by Xs is your IP address.
Now we need some information on your connection, in the same command window, type in:
tracert YY.YYY.YYY.YY > C:\tracert.txt
(Using the address from the Netstat command above for the Y)
A file will be created on your local drive (C:\) called tracert.txt which will contain the trace route information.
Tak for svaret...
(har også fundet det pack sniffer program jeg ledte efter: EtherDetect Packet Sniffer 1.2 som kan hentes på download.com)