Nogen der kender dette program?:
http://www.belchfire.net/~userxp/indexlbr.htm#How_it_works
Hvis ja vil jeg gerne have en lille guide, ka nemli ikk helt hitte ud af det.....
Nogen der kender dette program?:
http://www.belchfire.net/~userxp/indexlbr.htm#How_it_works
Hvis ja vil jeg gerne have en lille guide, ka nemli ikk helt hitte ud af det.....
Kig længere nede på siden.
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Kig længere nede på siden.
Jow tak jeg er ikke dum.....
Jeg får denne fejl:
QuoteOriginally posted by cla
Jow tak jeg er ikke dum.....
Jeg får denne fejl:
he he.... Joh, du er !... Ej, dog ikke... Driller bare. *G*
Hmm... Jeg har engang brugt det program, men hoppede over til ThemeXP programmet.... Har dog aldrig set den fejlmeddelelse, så jeg kan ikke hjælpe.
he he.... Joh, du er !... Ej, dog ikke... Driller bare. *G*
Hmm... Jeg har engang brugt det program, men hoppede over til ThemeXP programmet.... Har dog aldrig set den fejlmeddelelse, så jeg kan ikke hjælpe.
Helt i orden
Kan man vælge bootscreens i Theme XP programmet?
Helt i orden
Kan man vælge bootscreens i Theme XP programmet?
Nej, jeg bruger ikke bootscreens.... Man ser dem jo alligevel ikke, så jeg ser ingen grund til at ændre på dem.... De par sekunder man ser Windows boote er vel til at leve med. *G*
Nej, jeg bruger ikke bootscreens.... Man ser dem jo alligevel ikke, så jeg ser ingen grund til at ændre på dem.... De par sekunder man ser Windows boote er vel til at leve med. *G*
Ja det er det vel, MEN nu sidder jeg her med en matrixbootscreen (entering the matrix står der ) som jeg meget gerne vil bruge
Ja det er det vel, MEN nu sidder jeg her med en matrixbootscreen (entering the matrix står der) som jeg meget gerne vil bruge
Okey. Jeg ser aldrig den der Windows logonscreen for den logger selv ind, så det eneste jeg ser lige at windows loader et par sekunder...
jeg kender et dejligt lille program som er gratis.. det hedder: bottxp
med det kan du ændre din bootscren.
men der er bare et problem.. har du messenger?? det er måske lidt svært at forklare herinde..
QuoteOriginally posted by learner
jeg kender et dejligt lille program som er gratis..det hedder: bottxp
med det kan du ændre din bootscren.
men der er bare et problem.. har du messenger?? det er måske lidt svært at forklare herinde..
Har ICQ, gider ikke at alt hva jeg skriver går gennem microsoft
Har ICQ, gider ikke at alt hva jeg skriver går gennem microsoft
fuck det så må jeg forklare det herinde..
har du fundet programmet?
P.S. det billede du vil ha som bootscreen skal være .bmp ellers bliver det fulstændig grimt
QuoteDisplay MoreOriginally posted by learner
fuck det så må jeg forklare det herinde..
har du fundet programmet?
P.S. det billede du vil ha som bootscreen skal være .bmp ellers bliver det fulstændig grimt
Det jeg har downloaded er ikke et billede men en fil der er beregnet til at gå ind og erstatte en fil der hedder ntoskrnl i c:\windows\system32\
Det jeg har downloaded er ikke et billede men en fil der er beregnet til at gå ind og erstatte en fil der hedder ntoskrnl i c:\windows\system32\
jep den kan du også bruge den skulle gerne hedde Logonui.exe ik?
QuoteOriginally posted by learner
jep den kan du også bruge den skulle gerne hedde Logonui.exe ik?
Nej den hedder det jeg skrev
EDIT: Logonui.exe er til login skærmen
Nej den hedder det jeg skrev
EDIT: Logonui.exe er til login skærmen
nå ja det er bare mig der tåger i dag... men den ka bruges alligevel. jeg har sendt en mail til dig, med programmet
EDIT: det er freeware
virker det så?