Køler i side?

• Hey, jeg står og tænker på om jeg skulle lave et hul i min side til nedkøling af mit grafikkort, chipset, cpu.

Jeg har allerede følgende kølere i kabinettet:
    120 Front/Bag/Top
    Men skal jeg lave en 120mm i siden af kabinettet så det kommer hen over grafikkort, chipset og cpu.
    Eller skal jeg tag en 80mm hen over grafikkort,chipset?
    Eller skal jeg ikke sætte nogle i?
    Jeg har alle mine kølere kørende ved 1000RPM og vil ikke sætte dem højre op for støjen.

Need Help M8's

• hvis du gerne vil have det til at være low-noise så er en 120mm klart at foretrække.

eller monter 2 af dem med lidt afstand fra hinanden, så kan det også bidrage med til køle noget mere end gpu, cpu og chipset herunder RAM klodser og lidt mere på cpu

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• vil give lidt men 12 v er bedst men da du er meget støjkritisk er 7 v fint... bare den ikke overdøver de andre blæsere

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• Jeg regner med det bliver en ADDA på 12 V for den kan ikke høres..

Den i fronten af mit kabinet kan ikke suge luft ind, det er der problemet er. Der sidder 3 harddiske foran og derfor er det næsten umuligt at få luft genne. Så jeg vil håbe sådan en 120mm kan hjælpe en del på airflow og nedkøling

EDIT: Er i sikre på at dette vil hjælpe mig med mit problem, for syntes det er synd hvis det ikke hjælper noget jo. :ohmy: