Internet

• Det ka man jo slet ikk svare på :boxed: For blot 1½ år siden havde jeg aldrig haft andet internet end 28k på en familiepc og jeg overlevede da let... men nu går jeg i selvsving hvis ikk jeg har net på pcen...

Minder mig faktisk om at min medie boks (boksen der hiver tlf, tv og net ind i hytten) gik ud... dvs. jeg hverken havde internet, tv-signal eller mulighed for at ringe... Ud over det, så er psuen i mit media center futtet af for nogle dage siden.... Tror du lige jeg fik nedern på da jeg ikk ku se tv, høre musik, se film eller surfe? :ohmy:

• Min personlighed tror jeg ikke det har ændret. Men det har da gjort en kæmpe forskel i mit liv, kontra hvis jeg ikke havde haft det. Mange beslutninger og opgaver, er udført på baggrund af den info og de muligheder internettet har givet mig.

Og så er jeg i øvrigt nok blevet mere tilbøjelig til at sidde ved pc'en, end hvis jeg ikke havde haft internet.

• Det har påvirket mig på den måde, at jeg har fået en hel del mere indsigt i nogle af de ting, som jeg interesserer mig for + der er dukket andre interessante ting op. Verdens største slå-op-leksikon, kan det vel sagtens kaldes.

Hvad andre mener, ka' jeg vist ikke lige svare på !

• jeg kan næsten ik undvære det.. jeg vil hellere sidde og surfe på nettet end at sidde og spille et spil f.eks. bruger det til at kigge billeder, uploade de billeder jeg nu har.. får næsten abstinenser hvis det går ned på en kedelig dag hvor det regner og man ik kan lave noget :P

• Internettet har påvirket mig således, at jeg ikke kan se hvad man kan lave på en computer uden at have Internet. Før hen var det intet problem, men nu.... hvis nettet er nede, så bruger jeg ikke min computer - gider ikke.

Jeg er addicted to irc. Har været online dagligt siden jeg var 14... er 19 nu.. det er altid det første program som bliver åbnet - og det sidste der bliver lukket.

Tilbringer ufatteligt meget tid på nettet, men vil ikke sige at det går ud over mit sociale liv - tvært i mod. Faktisk har jeg fået mange nye irl venner over internettet, som jeg tilfældigt mødte på et forum og så på en irc channel... hvor vi så aftalte at tage ned i den lokale park og drikke - dem har jeg stadig kontakt til, både irc og irl. Det eneste tidspunkt jeg nogensinde har prioriteret computeren foran vennerne, var da jeg havde nogle arbejdsopgaver som skulle færdig gøres inden for en bestemt dato. Det blev jeg kaldt nørd for, da jeg hellere ville være ved computeren end sammen med dem - sagde de. Det var jo sådan set bare det samme som hvis jeg tog i Bilka på arbejde nu, og derfor heller ikke havde tid til at se dem.

For andre tror jeg desværre at nettet kan ændre dem 100%! Specielt de små 13-årige som lige har fået hår på pikken, tror at de bliver uovervindelige, og skal bare pwn alt... På nettet er de så pisse store i kæften, men i virkeligheden er det bare et småfedt splejs som gemmer sig bag alle sine venner irl.

Kender desuden et par stykker som har deres liv addicted til WoW - der er den ved at være gal... men den ene er vi ved at få sparket liv i igen - tog også kun ét år... :rolleyes: