Det dyreste du har i eje.

Originally posted by Butcher

http://www.imageshack.us/

Her er de mindre betydelige i samlingen. Stort billede

Jeg har desuden en hel mappe med High Fidelity's reference CD'er helt fra Nr. 1 og indtil nu. Derudover er de 100 cd'er, jeg er mest øm overfor placeret et andet sted tættere på The Golden Spot :P
    Behøver jeg nævne Metallica - "S&M limited edition", Eagles - "Hell Freazes over", Organic Meditation, stort set alle Pink Floyd og U2, Jean Michel Jarre m.fl. indgår i den liste.

Originally posted by -DenmarK-

Her er de mindre betydelige i samlingen. Stort billede

Jeg har desuden en hel mappe med High Fidelity's reference CD'er helt fra Nr. 1 og indtil nu. Derudover er de 100 cd'er, jeg er mest øm overfor placeret et andet sted tættere på The Golden Spot :P
    Behøver jeg nævne Metallica - "S&M limited edition", Eagles - "Hell Freazes over", Organic Meditation, stort set alle Pink Floyd og U2, Jean Michel Jarre m.fl. indgår i den liste.

Fnis.. Ace of Base :D

Den der S&M Limited edition, hvordan er den bedre end den almindelige? Jeg har det normale vidst nok, og det er da det bedste album jeg nogensinde har haft!

Originally posted by Ramaskriget

Fnis.. Ace of Base :D

Den der S&M Limited edition, hvordan er den bedre end den almindelige? Jeg har det normale vidst nok, og det er da det bedste album jeg nogensinde har haft!

Ja ja ... Ace of Base :O Jeg har altså også været ung engang, og hvorfor smide cd'er væk, som man kan høre når man blir gammel. Jeg synes det er sjovt, at tænke tilbage på, hvor i livet man var og hvordan man levede blot ved at smide en gammel plade på. Hører alt for mange forskellige genrer lige fra Lars Lilholt, orgelmusik, Rammstein, heavy, klassisk, country og hardcore trance.

Jeg har ikke hørt den normale CD - Købte bare cd'en som samlerobjekt. Ved ikke hvori forskellen fra min til din ligger - måske en anden samplingsrate ??

• Hmm.. Jeg ved ikke hvad jeg har der er mest værd

Honda Sfx nummer 1 ~ 7k
    Honda Sfx nummer 2 ~ 3k
    Seng 10k
    DVD / Cd / Pc spil samling 40k+-
    Cam 5k+
    Forskelligt musik anlæg 10k+
    Bærbar 12k+-
    Ellers er der jo pc men den er ikke med her :razz:

Så det må vel være DVD/Musik/Spil

Originally posted by Macimuz
    Bliver da nødt til at høre, hvad for noget anlæg du så skal have, hvilket tv (mærke) osv.

Fjernsynet er mere eller mindre bestemt på forhånd, det bliver næsten sikkert et Samsung, hvilken model ved jeg dog ikke, da der kan nå at ske meget inden da.

Til anlægget så er jeg nok nødsaget til at tage en tur i hifi-klubben, jeg har en ca. 7år gammel Denon forstærker stående, som jeg købte sammen med mine Dali'er, og den spiller altså væsentligt bedre stereo end min Sony receiver, selvom den på papiret er væsentligt stærkere. Så krav til den nye receiver er at den også kan spille stereo!

Så på bagrund af mine oplevelser med Denon forstærkeren, så har jeg ikke noget problem i at vælge det mærke igen, men nu man skal ud og have nyt så må jeg jo hellere høre lidt forskelligt dernede.

Af højtalere, der bliver jeg simpelthen nød til at høre noget forskelligt, mine Dali'er har aldrig skuffet mig, især ikke af så billig en højtaler at være. Dog beholder jeg mine Audiovector uanset hvad, hvis ikke der bliver plads til dem i surround-setup, så får de lov at agere stereo højtalere i et andet lokale.

Men der kan ske mange ting endnu, og lige pt. der mangler jeg sq egentligt ikke noget, det er rene luksus-problemer ;)

Men når jeg nu engang kommer så langt, så kunne det jo være jeg skulle oprette en tråd herinde, hvis der var nogen der havde noget at indskyde, ved ihvertfald at der er et par stykker herinde der er vilde med Hi-Fi :D

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m