Wow
- yspede
- Lukket
-
-
-
Tråd flyttet til WoW Generelt.
-
-
lav en bruger !!!
Og sig jeres mening
-
Originally posted by yspede
lav en bruger !!!Og sig jeres mening
Du styrer for vildt, den side skal nok blive vildt populær
Her er min mening om dit forum
-
så lav en bruger, og skriv det til ejeren!
-
lav en bruger !!!Og sig jeres mening
Det mest latterlige forum jeg nogensinde har set. Gider ikke engang lave en bruger da der ingen debatter er at deltage i.
-
så lav en bruger, og skriv det til ejeren!Fald lige lidt ned, tak
Du bestemmer jo ikke over hvad folk skal oprette eller ej.
Du burde vide på forhånd, at den her slags tråde vækker en vis kritik fra brugere der synes godt om spillet WoW.
Og til I andre: Forstår godt hvis I er kritiske, men husk bare det skal holdes i en pæn tone.
-
Jeg fatter minus!
Hvis han ikke kan lide spillet kan han vel lade være med at spille det!?
Han har ikke engang taget sig tid til at skrive hvorfor han ikke kan lide spillet og hvorfor han har lavet hjemmesiden!
Virker også lidt underligt at lave en anti wow side og så bruge wow skin!
Mon ikke bare det er et forsøg på at provokere?
-
Tror sgu nok siden skal blive til noget, for når folk ikke kan lide et spil, så sidder de jo hver dag på et forum og sviner spillet og dens spillere til, bare fordi de ikke har andet at lave.
man sidder jo heller ikke på tweak og skriver der hvis man ikke kan lide forumet
-
Altså jeg har en ven der HADER wow.. han har så omkring 3-4 i hans vennekreds der spiller det så det er svært for ham at spille med os men han har det fint med alt det andet.. men han hader Wow men dog godt strategi spillene.. men om ikke alt så tror jeg ikk at han gider at lave et forum eller i det hele taget gå på et forum og snakke om hvor dårligt det er
-
Originally posted by ^Genzo^
Du styrer for vildt, den side skal nok blive vildt populær
Her er min mening om dit forum
Så deglig ironisk ^genzo^??? -
Det lader ikke til at der kommer meget fornuft ud af denne tråd.
I øvrigt virker det som en slags reklame, og det gider vi ikke.
Tråd lukket.