Overvågning?!

• Hejsa,

jeg skal lige høre noget. For et par mdr. siden havde jeg et prg. jeg virkelig savner meget, det prg. var i stand til at nemlig "kopier" alt det ned der var blevet skrevet på computeren af brugerne, dvs. man slog programmet til og den kopierede alt det der var tastet ind igennem tastaturen, dette prg. savner jeg utroligt meget, er der nogen der ved hvad det hedder??

• det er ikke det der dolphin projkect er det ?

sq noget farligt noget at have...hvis der er en der får adgang til din comp kan han få fat i dine bankoplysninger (hvis du har netbank) og andre passwords

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Dyzio
    Hejsa,

jeg skal lige høre noget. For et par mdr. siden havde jeg et prg. jeg virkelig savner meget, det prg. var i stand til at nemlig "kopier" alt det ned der var blevet skrevet på computeren af brugerne, dvs. man slog programmet til og den kopierede alt det der var tastet ind igennem tastaturen, dette prg. savner jeg utroligt meget, er der nogen der ved hvad det hedder??

Søg bare efter "keylogger" på google... der kommer en masse frem... vælg den du tror er bedst :)