til grille! ;)

Originally posted by learner
    mange tark.. ;)

JA jeg er meget dårlig til at gemme og holde orden :)) men så er det jo godt man " kender" dig ;)

men virker siden hos dig? 8o det gør den ihvertfald ikke her! :(

Så er det jo også på tide at lære det. ;)

Ja, den virker fint... Prøv igen...

• Fed side 4resten.
    Synes bare det er irriterende at man behøver det der skide xpthemes-program for at få deres skrivebords-themes til at køre!!! Ville være fedt hvis man ikke behøvedet programmet!
    Nok mest derfor jeg ikke kører med deres fede themes..

• Download den her patch (UxTheme Util), så kan du installere de themes uden programmet. Det er ikke warez, TGTSoft som laver stylexp har patchen her på deres hp: TGTSoft

Patchen er nederst på siden. ;)

Originally posted by Bastard
    Download den her patch (UxTheme Util), så kan du installere de themes uden programmet. Det er ikke warez, TGTSoft som laver stylexp har patchen her på deres hp: TGTSoft

Patchen er nederst på siden. ;)

Jeg har lige siddet og leget ldt med det men jeg kan sq ikk få det til at virke :(
    Jeg tror det er fordi de themes jeg hentet er af typen *.msstyle og det må de jo ikke være hvis jeg ska bruge dem som temaer, men hvordan ændrer jeg de filer til *.theme ?

Originally posted by cla

Jeg har lige siddet og leget ldt med det men jeg kan sq ikk få det til at virke :(
    Jeg tror det er fordi de themes jeg hentet er af typen *.msstyle og det må de jo ikke være hvis jeg ska bruge dem som temaer, men hvordan ændrer jeg de filer til *.theme ?

http://www.themexp.org/howto.php

bare læs det igennem er så kører bussen!

Ret fede ting derinde! hhe

• Visual Styles
    In order to install visual styles, you must install TGT Soft's Style XP. This will allow non-signed/checksummed themes with custom visual styles. Otherwise, the edited visual style defaults back to Windows Classic.

Simple instructions for installing a visual from this site:

Download the visual styles .zip to your computer.
    Extract the .zip file to your %windir%\resources\themes\ (probably c:\windows\resources\themes\).
    Do Start > Settings > Control Panel to open the control panel.
    Double-click the Display icon and go to the Appearance tab.
    Select the theme from the "Windows and Buttons" list and hit the Apply button.

Har læst det igennem men jeg kan stadig ikke få det til at virke :(

Originally posted by cla

OKey, hent patchen herfra istedet, den er lettere at installere og virker 100%(bruger selv uden probs)
    Hebt PatchXP.zip hvis du ikke har sp1 installeret, eller PatchXP-SP1.zip hvis du har:
    lightstar1.com