• Jeg mente du kender de fleste der spiller meget på din server :) På de andre realms og dit eget, har endnu ikke set en wow irc channel hvor folk arrangerer fights osv. ?


    Altså jeg har mange venner der spiller wow, og de gange jeg har checket wow forums er det bare general discussion med 2 millioner forskellige users der spammer..


    Når jeg skriver i daoc kender jeg dem jeg skriver til, eller har en ide om hvem de er bare ved at se på hvilke chars de har i signature..


    Forstår dog ikke hvorfor nogen har så ondt i røven når man kritiserer wow, så bliver man bare talt ned til 100% instantly :)

  • Hvorfor er der ingen der nævner Everquest 2? :D det er sgu da endnu federe, der er ikke særlig mange små børn der spiller det da det kræver en ordenlig maskine. Ikke at jeg siger små børn ikke har penge men, det har de bare generelt ikke, jeg havde ikke dengang.


    Tror at WOW har fået så mange børn til at spille er at det er lidt tegneserie børne films agtigt.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Hvorfor er der ingen der nævner Everquest 2? :D det er sgu da endnu federe, der er ikke særlig mange små børn der spiller det da det kræver en ordenlig maskine. Ikke at jeg siger små børn ikke har penge men, det har de bare generelt ikke, jeg havde ikke dengang.


    Tror at WOW har fået så mange børn til at spille er at det er lidt tegneserie børne films agtigt.


    EQ 2, DAoC osv med alle de andre MMO spil er altså også mere "Avanceret" end WoW lige er.. så derfor wow har så mange børn der gamer det.. pisse lamt imo

  • Læste en gang en Everquest 2 vs. World of Warcraft anmeldelse på en såkaldt anerkendt hjemmeside. Under Graphics i anmeldelsen fik Everquest 2, 8 point og WOW fik 10. Skal ellers lige love for at brækket lige kom op og vende i munden :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Læste en gang en Everquest 2 vs. World of Warcraft anmeldelse på en såkaldt anerkendt hjemmeside. Under Graphics i anmeldelsen fik Everquest 2, 8 point og WOW fik 10. Skal ellers lige love for at brækket lige kom op og vende i munden :D


    ja det er jo totalt hul i hovedet.. så godt er WoW altså heller ikke..


    se dette er Dwarfs or Orcer.. det er sådan Warhammer altid har lavet det.. de er for nice


    [Blocked Image: http://www.warhammeronline.com…s/full/SS_May_2006_02.jpg]
    [Blocked Image: http://www.warhammeronline.com…s/full/SS_May_2006_06.jpg]



    jo Højrer level du bliver i spillet, jo Længere skæg for en dværg.. og jo mere
    robust bliver en orc. osv sådan gør de med alle classes.. og det fedeste er nok du finder INGEN der kommer til at ligne dig.. du kommer til at have Kranier, eller ører osv. Små trofere for alt det du har gjort at ting i Universet, du får Orc tænder som er antallet på orc dræbte osv..
    GENIALT spil IMO glæder mig til beta.. i wanna :D


    mange flere hvor de kommer fra :D http://www.warhammeronline.com/english/media/screenshots/