Simpelt Excel spørgsmål

  • Hejsa


    Hvis man har en masse tal, f.eks. 1 2 4 3 6 5


    der er jo ikke orden i.. Hvordan gøres det i excel? Skal bruges til noget statistik.


    Tak på forhånd

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • hvis jeg forstår det rigtigt, så skal du markere tallene og vælge et diagram du vil lave, det er det jeg ville gøre ud fra den måde jeg forstod spørgsmålet på...

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    hvis jeg forstår det rigtigt, så skal du markere tallene og vælge et diagram du vil lave, det er det jeg ville gøre ud fra den måde jeg forstod spørgsmålet på...


    Mente, at hvis man har nogle tal. F.eks. 1 3 2 5 4 6 osv.


    Hvordan gør man så der står : 1 2 3 4 5 6? Kan godt være det lyder lidt mærkeligt :ph34r:


    EDIT: Det skal lige siges, at det er selvfølgelig hvis man har rigtig mange tal. Ellers er det jo nemt nok at gøre det manuelt :D

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().

  • Forstår det ikke helt :P vent på der kommer et matematik geni forbi som forstår det helt præcist eller selv har været ude for det, sry...

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    Forstår det ikke helt :P vent på der kommer et matematik geni forbi som forstår det helt præcist eller selv har været ude for det, sry...


    Hehe gør ikke noget :D Jeg forklarer det nok også lidt dårligt.. Men vi får at se ;)

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • jeg synes det er ret svært at forstå dit spørgsmål. Først siger du at der ikke er orden i 1-2-3-4-5-6 og så siger du at der skal komme orden i det, så der står 1-2-3-4-5-6...? :boxed:


    Hvis du mener at du gerne vil have tallene i rækkefølge, så skulle du gerne kunne finde en knap oppe i værktøjslinien der viser "A-Å". Eller kan du gå op uinder 'Data' og trykke på 'sortér'. Husk først at markere det område du vil have sat i rækkefølge.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    jeg synes det er ret svært at forstå dit spørgsmål. Først siger du at der ikke er orden i 1-2-3-4-5-6 og så siger du at der skal komme orden i det, så der står 1-2-3-4-5-6...? :boxed:


    Hvis du mener at du gerne vil have tallene i rækkefølge, så skulle du gerne kunne finde en knap oppe i værktøjslinien der viser "A-Å". Eller kan du gå op uinder 'Data' og trykke på 'sortér'. Husk først at markere det område du vil have sat i rækkefølge.


    Ja, mente de skulle stå i rækkefølge :crazyeyes:


    Prøver lige det du siger.. Tak for hjælpen. :9xo

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!