popupstopper

Originally posted by Emerpus
    Wuffer - Ja, du skal bare slette det hele (du kan højreklikke og vælge "select all"). Hvis du bruger default indstillingerne, bliver det dog ikke slettet men "quarantined", så du har mulighed for restore, hvis der skulle være noget af det programmet finder, som ikke er uønsket adware/spyware (hvilket er højst usandsynligt). Du kan slette filerne helt ved at gå ind i "open quarantine-list" og fjerne filerne manuelt. Håber det er svar nok... :)

Hmm... Underligt at råde folk til at slette noget man ikke ved hvad er... :] ..... Hvad med han lige kigger det igennem for hvad der nu står på listen ? Programmet er LANGT FRA fejlfrit og det kunne endda være det finder noget som han ikke vil have bliver slettet....

... Quarantined eller ej...

• Har du haft dårlige erfaringer med Ad-aware, siden du siger at det "LANGT FRA er fejlfrit"? Jeg tog det for givet at man lige skimmer filerne igennem før man sletter dem, men jeg har altid slettet alt, og ikke fået nogen bivirkninger - jo, langt færre popups og færre skjulte applikationer som kører i baggrunden... ;)

• Undskyld - men jeg forstår ikke hvorfor denne tråd ikke er blevet flyttet der hen hvor den hører til ?(?(
    Dette har ikke en s... med HW el. OC at gøre !!!!Fatter ikke at det ka' være så svært at smide sine spørgsmål i det rigtige forum :(
    Ja ja jeg ved godt, at nu er der nogle der vil "øffe". Men jeg har for mange dage siden spurgt moderatorerne om den ikke burde flyttes. Og ja - bare kald mig "politi-et el. andet". Men det er s.. da p....irriterende at folk ikke følger de få enkelte regler der er :(

Originally posted by bentzin
    Undskyld - men jeg forstår ikke hvorfor denne tråd ikke er blevet flyttet der hen hvor den hører til ?(?(
    Dette har ikke en s... med HW el. OC at gøre !!!!Fatter ikke at det ka' være så svært at smide sine spørgsmål i det rigtige forum :(
    Ja ja jeg ved godt, at nu er der nogle der vil "øffe". Men jeg har for mange dage siden spurgt moderatorerne om den ikke burde flyttes. Og ja - bare kald mig "politi-et el. andet". Men det er s.. da p....irriterende at folk ikke følger de få enkelte regler der er :(

Takker ærbødigt for at den er kommet på plads ;)