Red hot chili peppers er nogle snyltere!!

  • Hvis Tom Petty havde haft talent, ville hans lortesang nok være et kæmpe hit idag.


    Det eneste RHCP har kopieret, er dele af et guitar riff - udover det både handler sangen om nogetv andet, og har derfor en helt anden ordlyd og klang.


    Hvis nu de ikke havde fået succes med den, havde han nok ikke gidet sagsøge dem, vel...?


    Tom Petty er fanme da golddiggeren her - ikke andre.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Jeg kom lige til at tænke på en ting.
    I Dani California musikvideoen gør de jo grin med andre kunstnere og klæder sig ud som dem.
    Mon de så kan have taget melodien med for at have endnu en kunstner :rolleyes:

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)


  • Du er sgu da ikke for klog at høre på :boxed: Spænd lige hjælmen lidt og hold dig til at udtale dig om ting du ved noget om :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Jeg kom lige til at tænke på en ting.
    I Dani California musikvideoen gør de jo grin med andre kunstnere og klæder sig ud som dem.
    Mon de så kan have taget melodien med for at have endnu en kunstner :rolleyes:


    De gør jo ikke grin af dem. Filmen er en hyldelst til alle de kunstnere der har betydet mest for fremgangen af Rock... Og jeg tror desværre ikke Tom gutten har været så betydningsfuld