OC af (RAEDON 9800 SE) ved brug af Rivatuner

• Kære Tweaks...

Jeg har aldrig OC'et før. Kunne godt tænke mig at prøve det. Har grafikkortet: RAEDON 9800 SE, 2,54 INTEL P4 Processor, 768 MB RAM..

Jeg søger efter en 'easy-guide'..

Tak...

• rivatuner til radeon kortet....evt omegadrivers først da de har noget automatik, så de lukker pipes op på dit SE så det faktisk bliver til et pro......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    rivatuner til radeon kortet....evt omegadrivers først da de har noget automatik, så de lukker pipes op på dit SE så det faktisk bliver til et pro......

Undskyld OT, men Fragman, hvordan er det det ser ud med omega drivere til nvidia? Er det noget der giver nogen fordele frem for de alm. driver fra nvidia?

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Originally posted by Fragman
    rivatuner til radeon kortet....evt omegadrivers først da de har noget automatik, så de lukker pipes op på dit SE så det faktisk bliver til et pro......

Åbner den selv pipes hvis den kan ? Og kan det lade sig gører på et X700SE med RV410 core ? For mit X700SE Kan jeg se at har 8 pipes, men kun 4 åben.