Kære Tweaks...
Jeg har aldrig OC'et før. Kunne godt tænke mig at prøve det. Har grafikkortet: RAEDON 9800 SE, 2,54 INTEL P4 Processor, 768 MB RAM..
Jeg søger efter en 'easy-guide'..
Tak...
Kære Tweaks...
Jeg har aldrig OC'et før. Kunne godt tænke mig at prøve det. Har grafikkortet: RAEDON 9800 SE, 2,54 INTEL P4 Processor, 768 MB RAM..
Jeg søger efter en 'easy-guide'..
Tak...
rivatuner til radeon kortet....evt omegadrivers først da de har noget automatik, så de lukker pipes op på dit SE så det faktisk bliver til et pro......
QuoteOriginally posted by Fragman
rivatuner til radeon kortet....evt omegadrivers først da de har noget automatik, så de lukker pipes op på dit SE så det faktisk bliver til et pro......
Undskyld OT, men Fragman, hvordan er det det ser ud med omega drivere til nvidia? Er det noget der giver nogen fordele frem for de alm. driver fra nvidia?
Det er ikke på alle du kan åbne pipes, og på mange vil det resultere i fejl...
Derimod kan du smertefrit downloade W1zzard's overclocking tool ATI Tool, fra http://www.techpowerup.com - med programmet scanner den max for ram og gpu... - Dit grafikkort har ens 2D og 3D clocks, så er lige til
tak skal i have...
henter lige begge dele... guru3d går vel an??
QuoteOriginally posted by Fragman
Åbner den selv pipes hvis den kan ? Og kan det lade sig gører på et X700SE med RV410 core ? For mit X700SE Kan jeg se at har 8 pipes, men kun 4 åben.